25 بهمن 1402 - 3:00 ب.ظ

فاطمه پسندیده، مهاجم سپاهان:

به اعتبار اسم سپاهان قرارداد بستیم

نباید از نام الهلال ترسید

به اعتبار اسم سپاهان قرارداد بستیم

مهاجم تیم فوتبال بانوان سپاهان در گفت‌وگو با عصر اصفهان، با اشاره به بازی هفته گذشته تیمش مقابل ملوان بندرانزلی گفت: امسال ساختار سپاهان تغییر کرده و در نیم‌فصل اول بازیکنان خیلی تجربه بازی کردن کنار هم را نداشتند و به همین دلیل هماهنگ شدن تیم خیلی سخت بود و نتوانستیم نتایج لازم را کسب کنیم و تازه از نیم‌فصل دوم به هماهنگی رسیده‌ایم و آنچه که مربی می‌خواهد را پیاده می‌کنیم.
فاطمه پسندیده گفت: ملوان آمده بود که خیلی راحت این بازی را ببرد و این مسئله از صحبت‌‌هایی که قبل بازی انجام دادند هم مشخص بود اما ما خیلی بهتر کار کردیم و خیلی سرتر از ملوان بودیم.
وی افزود: ما فرصت‌های زیادی را خراب کردیم و از طرفی داور هم پنالتی‌مان را نگرفت اما خوشبختانه توانستیم نتیجه لازم را بگیریم؛ ما تازه داریم همدیگر را در زمین پیدا می‌کنیم و به جدول برگشته‌ایم.
مهاجم تیم فوتبال بانوان سپاهان با اشاره به گلی که مقابل ملوان به ثمر رساند، یادآور شد: من همیشه مقابل ملوان انگیزه زیادی برای گلزنی دارم و در نیم‌فصل اول هم به ملوان گل زده بودم و قبل بازی بچه‌ها خیلی بهم روحیه دادند چون بعد از مصدومیتی که مقابل نماینده شیراز دیده بودم، چند بازی بود که نمی‌توانستم گل بزنم و بلاخره این طلسم مقابل ملوان شکست و خدا را شاکرم که به روند خوب خودم برگشتم‌.
داور پنالتی ما را نگرفت
وی در بخش دیگری از سخنانش به عملکرد داوری بازی سپاهان مقابل ملوان اشاره کرده و گفت: نمی‌توان گفت که داور عملکرد بدی داشت اما اگر پنالتی ما را می‌گرفت شاید راحت‌تر پیروز می‌شدیم؛ از طرفی ملوانی‌ها خیلی خشن بازی می‌کردند و باید دو بازیکن‌شان اخراج می‌شدند و قطعا اگر ین اتفاق می‌افتاد، روند بازی کاملا متفاوت می‌شد و پیروزی راحت‌تری به دست می‌آوردیم.
پسندیده درخصوص بازی آینده سپاهان مقابل تیم ایساتیس کران فارس یادآور شد: ما نیم‌فصل سختی را پشت سر گذاشتیم و از این به بعد همه بازی‌های باقی مانده برای‌مان حکم فینال را دارد و باید همه بازی‌ها را ببریم و در نتیجه فرقی ندارد مقابل چه تیمی بازی خواهیم کرد چون در تک تک بازی‌ها برای برد به زمین می‌رویم.

جوان‌ترین تیم لیگ هستم؛ نیلوفر اردلان صبورانه پای تیم ایستاد
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به جوانگرایی اتفاق افتاده در تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: باشگاه امسال به دنبال جوانگرایی و بومی‌گرایی بود و این کار را هم انجام داد و در حال حاضر، حدود 80 درصد تیم از بازیکنان بومی تشکیل شده و بازیکنان غیربومی هم زیر 23 سال سن دارند.
مهاجم تیم فوتبال سپاهان با بیان اينکه میانگین سنی تیم ما زیر 23 سال است، افزود: ما جوان‌ترین تیم لیگ هستیم؛ نیلوفر اردلان مربی است که خودش فوتبال را به صورت حرفه‌ای بازی کرده و واقعا با دست خالی تیم را نگه داشته است‌ چون هیچ کدام از مهره‌های مدنظرش جذب نشد و اول فصل خیلی شرایط سختی داشت با این حال صبورانه پای تیم ایستاد و الان دارد نتیجه زحماتش را می‌بیند.
با دباغ هماهنگ شده‌ایم؛ به اعتبار نام سپاهان قرارداد بستیم
پسندیده در ادامه از بازی کنار “هاجر دباغ” به عنوان یک تجربه خوب یاد کرد و گفت: ما تیم جوانی داریم اما حضور ستاره‌های بزرگی مثل هاجر دباغی، الهام فرهمند و میترا نظری خیلی تاثیرگذار است و از نظر ذهنی و شکل بازی خیلی به بقیه بچه‌ها کمک می‌کنند.
وی افزود: پیش از این شرایطی پیش نیامده بود که من و هاجر کنار هم به عنوان مهاجم بازی کنیم اما به مرور زمان با سبک بازی هم آشنا شدیم و الان خیلی راحت هم را در زمین پیدا می‌کنیم و در کل تیم دارد به کیفیتی که سرمربی می‌خواهد، نزدیک می‌شود.
مهاجم تیم فوتبال بانوان سپاهان در پایان سخنانش از ساختار این باشگاه تمجید کرده و گفت: زمانی که به سپاهان آمدم گفته بودند که تیم شرایط خوبی ندارد با این حال همه بچه‌ها به خاطر اسم سپاهان و اعتمادی که به ساختار باشگاه داشتند، با تیم قرارداد بستند چون سپاهان حتی در بدترین شرایط هم باشگاه بزرگی است و از نظر امکانات شرایط خوبی دارد و از همه تیم‌های دیگر بهتر است.
جو نقش‌جهان هر تیمی را به زانو در خواهد آورد
وی در پایان با اشاره به بازی امروز سپاهان مقابل الهلال گفت: قبل از هر چیز بگویم من 5 سال است که فوتبال نمی‌بینم چون درگیر فشار و استرس می‌شوم؛ با این حال هر کدام از تیم‌های باشگاه که بازی داشته باشند، از پیروزی آنها شاد می‌شویم و همیشه منتظر پیروزی بزرگان باشگاه هستیم.
پسندیده با بیان اینکه نباید از اسم الهلال ترسید، افزود: بدون شک بازی کردن مقابل الهلال سخت است اما تیم از نظر مهره شرایط خوبی دارد و می‌تواند که الهلال را شکست دهد، از طرف دیگر هواداران سپاهان برگ برنده تیم هستند و جو ورزش

کد خبر: 142386

نویسنده: مسافر آزاد

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0