9 اسفند 1402 - 2:00 ب.ظ

عباس سروری:

بازی موقعیت زیادی نداشت

مشکل سپاهان روحی است

بازی موقعیت زیادی نداشت

پیشکسوت تیم فوتبال سپاهان گفت‌وگو با عصر اصفهان، در ارتباط با شکست تیم فوتبال سپاهان مقابل استقلال در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر گفت: بازی موقعیت گلزنی زیادی نداشت اما در مجموع از کیفیت خوبی برخوردار بود؛ استقلال تنها یک موقعیت داشت که تبدیل به گل شد، سپاهان هم یک موقعیت تک به تک به دست آورد که اعرابی آن را از دست داد، این در حالی است که اعرابی به خاطر تقویت تیم به سپاهان اضافه شده است.
عباس سروری با اشاره به سبک فوتبال نکونام گفت: تیم‌های نکونام بعد از رسیدن به کل، خیلی خوب دفاع می‌کنند و پرس و یارگیری شدید مانع حمله حریف می‌شوند، رامین رضاییان علی‌رغم تمام شایستگی‌هایی که دارد، مقابل استقلال همان رامین همیشگی نبود و تا جدا می‌شد، یک یار مستقیم با او حرکت می‌کرد تا وارد شود دوباره پاس به عقب بدهد.
وی ضعف مهاجمان سپاهان را ناشی از مشکلات روحی و روانی دانسته و افزود: حواشی نیم‌فصل اول و آن ماجرای کسر امتیاز و محروم کردن ۶ بازیکن قبل از بازی با گل‌گهر تیم را از نظر روحی و روانی به هم ریخت؛ تیمی که در کورس قهرمانی است، وقتی با باخت مواجه می‌شود، ناخودآگاه از نظر روحی و روانی به هم می‌ریزد.
کارشناس فوتبال اصفهان متذکر شد: سپاهان مربی بزرگی دارد و از نظر فنی خوب عمل می‌کند و و به نظرم مهم‌ترین مشکل تیم مسائل روحی است و با یک برد همه این مشکلات حل می‌شود.
سروری در پاسخ به این سوال که مورایس زمان کافی برای بازسازی روحیه تیمش را داشته، چه عاملی باعث شده تا سپاهان همچنان دیگر مشکلات روحی باشد، گفت: همانطور که گفتم تمام این مشکلات با یک برد حل می‌شود؛ تیمی که درگیر شکست‌های متوالی است برای آنکه به شرایط عادی برگردد نیاز به یک شوک دارد و این شوک همان برد است که متاسفانه سپاهان در اولین بازی به استقلال خورد.
وی با تاکید بر اینکه استقلال مدعی قهرمانی است یادآور شد نکونام یک مربی باهوش است و می‌داند که مقابل هر تیم چگونه بازی کند و همانطور که دیدید بازیکنان استقلال بعد از آنکه گل را زدند، عملاً روی ضدحملات کار می‌کردند اما اگر اعرابی آن موقعیت را تبدیل به گل می‌کرد شرایط بازی مفاوت می‌شد.
پیشکسوت تیم فوتبال سپاهان درخصوص بازیکنان تازه‌وارد این تیم گفت: عیسی عباس کلاً ۲۰ دقیقه زمان بازی داشت و برای قضاوت کردن در مورد او زود است؛ این نکته را در نظر بگیرید که عباس زمانی وارد زمین شد که تیم عقب بود و همه انتظار داشتند که نتیجه را تغییر دهد؛ به نظرم بازیکنان تازه‌وارد باید در بازی‌هایی به ترکیب اضافه شوند که تیم جلو افتاده و از نظر روحی زیر فشار نیستند و می‌توانند با خیال آسوده بازی کنند.
وی ادامه داد: در خصوص اعرابی به نظرم اگر سپاهان به دنبال جذب یک بازیکن تعیین کننده بود، آن شخص نمی‌تواند اعرابی باشد.
سروری در پایان گفت: به شما قول می‌دهم که اگر سپاهان یک برد بیاورد دوباره به جمع مدعیان برمی‌گردد؛ سپاهان از سایر تیم‌ها دو بازی کمتر انجام داده و این دو بازی ۶ امتیاز دارد و قطعاً شرایط تیم تغییر می‌کند؛ در فوتبال گاهی اوقات شما تمرینات خوببی را پشت سر می‌گذارید اما در زمین شراایطی پیش می‌آید که هیچ کاری از دستتان ساخته نیست چون شرایط تیم دگرگون می‌شود و در یک بن‌بست گیر می‌کنید، در این شرایط هیچ کاری نمی‌توان کرد تا آن اتفاق رقم بخورد و شرایط روحی تیم تغییر کند.

کد خبر: 142840

نویسنده: مسافر آزاد

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0