24 شهریور 1400 - 1:30 ب.ظ

بلندقامتان ایران به مصاف کره جنوبی می روند

شاگردان بهروز عطایی در نخستین دیدار مرحله دوم رقابت های والیبال قهرمانی آسیا روز جمعه و از ساعت ۱۰:۳۰ به مصاف تیم کره جنوبی خواهند رفت.

به گزارش عصر اصفهان، تیم ملی والیبال پس از صدرنشینی در مرحله مقدماتی مسابقات در دور دوم با تیم‌های پاکستان، چین تایپه و کره جنوبی در گروه F قرار گرفت. بازی دوم تیم ملی در این مرحله روز جمعه ساعت ۱۰:۳۰ مقابل چین تایپه برگزار می‌شود. رضا مؤمنی مقدم کارشناس والیبال در گفتگو با مهر، درباره سطح رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا گفت: با توجه به این‌که حریفان ما تیم هایی نیستند که جلوی ایران قد علم کند حتی با تیم دوم یا سوم می‌توانستیم در مرحله مقدماتی مسابقات پیروز شویم چراکه سطح والیبال ایران بسیار بالا است اما این رقابت‌ها می‌تواند چالشی برای بازیکنان جوان باشد تا محک بخورند و کادر فنی به شناخت خوبی نسبت‌به آن‌ها دست پیدا کند. مؤمنی مقدم ادامه داد: مطمئناً همه ما این پیش‌بینی را داشتیم که تیم ایران به‌راحتی از مرحله مقدماتی صعود کند. با توجه به عملکرد تیم ملی ژاپن در مرحله مقدماتی و غیبت چند ستاره این تیم، راه همواری برای قهرمانی والیبال ایران وجود دارد. والیبال با این قهرمانی می تواند دوباره احیا شود چراکه در چند تورنمنت اخیر عملکرد خوبی نداشتیم.

وی عنوان کرد: می‌توانیم برنامه‌ریزی بسیار خوبی داشته باشیم و تا ۵-۴ سال آینده بازیکنان جوان به تیم‌ملی تزریق شوند که در مراحل مختلف و رقابت‌ها تا بازی‌های المپیک پاریس به ترکیب خوب و ایده‌آلی دست پیدا کنیم. وی درباره استفاده از کادر فنی ایرانی در مسابقات نیز گفت: در این رقابت‌ها نمی‌توان کادر را به‌خوبی محک زد. مربیان سطح بالایی زیادی در کشور داریم که به روز هستند. حداقل می توانم 6 مربی را نام ببریم که هر کدام در علم تمرین و روان‌شناسی بسیار خوب هستند. اما ازآنجایی‌که ما در بخش مربیان همچون بازیکنان لژیونر نداریم کمتر دیده می‌شوند.

 

102

کد خبر: 38802

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0