6 دی 1399 - 6:37 ب.ظ

مدیر کانون «دوستان ‌آسمانی»:

بزرگداشت شهدای عملیات «کربلای ۴» در کانون «دوستان ‌آسمانی» برگزار شد

گواهیان گفت: همزمان با سالروز عملیات «کربلای ۴» آیین بزرگداشت شهدای این عملیات در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، «مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: آیین بزرگداشت شهدای عملیات «کربلای چهار» به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»‌ شهرستان جهرم برگزار شد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» افزود: مراسم بزرگداشت «شهدای عملیات کربلای چهار» همزمان با سالروز این عملیات همراه با خاطره گویی همرزمان شهدا در این کانون فرهنگی و هنری برگزار شده است.

وی بیان کرد: در این مراسم «رضا توحیدی» از رزمندگان دوران دفاع مقدس و همرزم شهدای عملیات کربلای چهار به خاطره گویی در وصف رشادت ها و دلیرمردی های رزمندگان در راستای این علمیات پرداخت.

گواهیان اظهار کرد: همچنین این مراسم با پخش مستند «حاج مراد» روایتی از زندگی رزمنده دلاور لشکر المهدی (عج) «مراد رحمانیان» که توسط گروه رسانه ای «ماح» تولید شده است، همراه بود که مورد استقبال حاضران در این آیین قرار گرفت.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم با اشاره به برگزاری این مراسم با رعایت سایر شیوه نامه های بهداشتی، تصریح کرد: دراین مراسم سایر شیوه نامه های بهداشتی همچون رعایت فاصله فیزیکی و تاکید بر ورود با ماسک به اجرا در می آید.

کد 300

کد خبر: 34736

منبع: شبستان

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0