به دنبال افزایش دمای هوا اتفاق داد

بازگشت قطعی آب به شبکه آبرسانی اصفهان بزرگ

با افزایش دوباره دما تا ۳۹ درجه سانتیگراد در روزهای گذشته که افزایش مصرف آب توسط مشترکان شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان را در به دنبال داشت، بار دیگر بخش‌هایی از شهر اصفهان و شهرهای اطراف با افت شدید فشار و قطع آب مواجه شدند که موجب آبرسانی سیار به این بخش‌ها شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان؛ روابط عمومی آبفا از افزایش تردد تانکرهای آبرسانی سیار در کلان شهر اصفهان در روزهای اخیر خبر داد.

بر اساس این گزارش، در پی افزایش دوباره دما تا ۳۹ درجه سانتیگراد در روزهای پنج‌شنبه و جمعه گذشته که افزایش مصرف آب توسط مشترکان شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان را در پی داشت، بار دیگر بخش‌هایی از شهر اصفهان و شهرهای اطراف با افت شدید فشار و قطع آب مواجه شدند.

به همین منظور آبفای استان اصفهان با اعزام ۲۲ دستگاه تانکر آبرسانی با ظرفیت ۱۴۴ هزار لیتر، سعی کرد تا بخشی از آب مورد نیاز شهروندان اصفهانی در خیابان‌های مشتاق، باهنر، رباط اول، امام خمینی، شهیدان کاظمی، روشن‌دشت و شهرک زاینده‌رود را تأمین کند.

تعدادی از این تانکرها همچنین برای تأمین آب شرب روستائیان منطقه زیار و روستاهای جلال‌آباد و صالح‌آباد شهرستان نجف‌آباد اعزام شد.

با ادامه گرما در این هفته نیز پیش‌بینی می‌شود عملیات آبرسانی سیار به مشترکان شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان ادامه یابد. میزان آب تولیدی تصفیه‌خانه آب باباشیخعلی و چاه‌های متفرقه در حدود ۱۴ هزار لیتر در ثانیه و میزان مصرف آب مشترکان در ۵۷ شهر و ۳۸۰ روستای تحت پوشش سامانه اول آبرسانی اصفهان بزرگ در حدود ۱۸ هزار لیتر در ثانیه است. همین میزان اختلاف تولید و مصرف سبب کاهش شدید فشار و یا قطع آب در برخی مناطق تحت پوشش آبفای استان اصفهان می‌شود.

206

کد خبر: 28805

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب ها:

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0