11 اردیبهشت 1402 - 11:44 ق.ظ

افزایش بودجه شهرداری اصفهان نسبت به سال گذشته

سعید ابراهیمی، معاون برنامه‌ریزی شهردار اصفهان گفت: بودجه شهرداری اصفهان و سازمان‌های وابسته در سال ۱۴۰۲ حدود ۲۱ هزار و ۱۳۳ میلیارد تومان در شورای اسلامی شهر مصوب شد که نسبت به بودجه سال گذشته افزایش حدود ۶۰ درصدی داشته است.

افزایش بودجه شهرداری اصفهان نسبت به سال گذشته

ابراهیمی افزود: از جمله مصارفی که برای بودجه ۱۴۰۲ شهرداری این کلان‌شهر در نظر گرفته شده می‌توان به ۳ هزار و ۳۶۵ میلیارد تومان برای سازمان قطار شهری، ۲ هزار و،۱۷۲ میلیارد تومان برای شبکه معابر و هزار و ۳۱۸ میلیارد تومان برای حوزه اتوبوسرانی و حمل‌ونقل عمومی،۹۷۹ میلیارد تومان تملک و احداث فضای سبز، ۷۹۳ میلیارد تومان برای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی و ۷۳۴ میلیارد تومان برای مراکز فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهر اشاره کرد.

وی گفت: حدود پنج هزار میلیارد تومان هزینه‌های جاری شهرداری در نظر گرفته شده که حدود ۲۸ درصد بودجه را تشکیل می‌دهد. ۱۴۳ میلیارد تومان برای بافت تاریخی، ۱۸۰ میلیارد تومان برای حوزه فاوا، ۱۰۰ میلیارد تومان برای هوشمندسازی، ۹۷ میلیارد تومان برای مدیریت هوشمند ترافیک، ۹۰ میلیارد تومان برای ایمنی ترافیک، ۷۹ میلیارد تومان برای رسانه و ارتباطات، ۷۰ میلیارد تومان برای آموزش، برای اماکن مذهبی و تاریخی در نظر گرفته شده است.

 

کد خبر: 133008

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0