13 اردیبهشت 1402 - 10:21 ق.ظ

رئیس پلیس راهور اصفهان:

کمبود اعتبارات برای رفع مشکلات ترافیکی در اصفهان

هوشمندسازی و مسئله مهم ترافیک در دنیا و کشور ما به ویژه کلانشهرها به نحوی است که در بعضی ساعات به بحرانی برای مردم و مسئولان تبدیل شده است.

کمبود اعتبارات برای رفع مشکلات ترافیکی در اصفهان

سرهنگ محمدرضا محمدی، رئیس پلیس راهور استان اصفهان در آئین آغاز به کار اولین رویداد فناورانه حمل و نقل دانش‌بنیان گفت: باور داریم دیگر نمی‌توان ترافیک را با نیروی انسانی مدیریت کرد، در واقع با وجود حجم زیاد خودرو و موتورسیکلت‌ها نمی‌توان برای کنترل رفتار راننده‌ها از نیروی انسانی استفاده کرد و این در حالی است که اکنون دیگر نه تنها قوانین بازدارنده نیست، بلکه تجهیزات مناسبی نیز برای جلوگیری از تخلفات در اختیار نداریم.

وی افزود: مسئولیت اصلی در حوزه به‌روزرسانی تجهیزات حمل‌ونقل و ترافیک بر عهده دولت‌ها است که باید برای تجهیزات هوشمند و مسائل ترافیکی سرمایه‌گذاری کنند. در اصفهان می‌دانیم مسائل را چگونه باید رفع کنیم، اما با معضل نبود بودجه برای رفع مسائل حمل و نقلی مواجه هستیم .

سرهنگ محمدی اضافه کرد: عبور و مرور برخی از خودروها در شهر ضرورتی ندارد، اما برای عملیاتی شدن برنامه‌های بازدارنده در این حوزه نیازمند بودجه هستیم. امروز در دنیا ورود خودروهای تک سرنشین به مسیرهای ویژه ممنوع است و برای اعمال چنین محدودیت‌هایی نیازمند تجهیزات هوشمند هستیم، زیرا تعداد نیروهای پلیس پاسخگوی مسائل ترافیکی موجود نیست.

کد خبر: 133106

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0