9 اسفند 1402 - 3:00 ب.ظ

افتتاح پروژه های منطقه ۹ شهرداری اصفهان

سلمان قاضیعسگر مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان از بازسازی تمامی فرهنگسراها، خانههای فرهنگ و ورزشگاههای منطقه 9 خبر داد.

افتتاح پروژه های منطقه ۹ شهرداری اصفهان

وی صبح روز 9 اسفندماه در آیین افتتاحیه پروژه‌های این منطقه گفت: توزیع عادلانه خدمات و امکانات در مناطق، از رویکردهای مدیریت شهری در این دوره بوده است.

قاضی عسگر آزادسازی و احداث فاز نهایی خیابان بهشت، تکمیل خیابان شهید عشوریون و تکمیل خطوط اتوبوسرانی را از اقدامات اخیر در منطقه ۹دانست و افزود: بازگشایی گلوگاه‌ها، بازسازی فرهنگسرای موعود و تمامی فرهنگسراها، خانه‌های فرهنگ و ورزشگاه‌های منطقه و احداث یک سالن ورزشی استاندارد با استفاده از ظرفیت نیروهای جهادی منطقه نیز ازجمله اقداماتی است که در منطقه ۹ انجام شده است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با بیان اینکه برای احداث پروژه های جدید در این منطقه بالغ بر 313 میلیارد تومان هزینه شده است، گفت: از جمله پروژه های مهم منطقه، پروژه مشارکتی خدماتی تجاری منارجنبان است که از وزارت میراث فرهنگی تاییدیهدارد و در شهریورماه سال آینده تکمیل می‌شود.

وی با بیان اینکه این پروژه ۱۵ هزار متر زیربنا دارد اما ۴ هزار متر آن کاربری مفید خدماتی و تجاری دارد افزود: سیستم ذخیره و پمپاژ آب هزار مترمکعبی از دیگر پروژه‌هایی است که با هدف تامین آب موردنیاز برای آبیاری فضای سبز منطقه احداث شده است.

افتتاح پروژه های منطقه ۹ شهرداری اصفهان

افزایش بودجه عمرانی در این دوره مدیریت شهری

رسول میرباقری رئیس کمیسیون عمران، معماری، شهرسازی و بافت تاریخی شورای اسلامی شهر اصفهان نیز اظهارکرد: اصفهان با وجود اینکه از مشکلات متعددی مانند کم‌آبی و آلودگی هوا رنج می‌برد، اما از مزایای زیادی در زمینه‌های علمی، اقتصادی، فضای سبز و دانشگاهی  نیز برخوردار است.

میرباقری افزود: امروزبودجه عظیمی در ابرپروژه قطار شهری اصفهان هزینه شده و درکنار اعتلای فعالیت‌های فرهنگی در شهر، درصد بودجه‌های عمرانی در این دوره مدیریت شهری بیش از سایر دوره‌ها بوده است.

وی افزود: منطقه۹ از مردمی متدین و شریف برخوردار است و امیدوارم افتتاح پروژه‌های جدید در این منطقه، گامی به منظور افزایش کیفیت زندگی آن‌ها باشد.

افزایش سرمایه اجتماعی، ثمره ارائه خدمات و اجرای پروژه‌های مختلف در شهر

حجت‌الاسلام حسین محمدی امام‌جمعه غرب اصفهان نیز در این مراسم گفت: انتخابات،موضوعی بسیار مهم برای مردم و کشور است که می‌تواند مانند نیمه شعبان، سالروز ولادت امام عصر(عج) که هم‌تراز با شب قدر دانسته شده است، تعیین‌کننده مقدرات و سرنوشت کشور باشد.

محمدی افزود: امیدواریم مردم همچون مواقع دیگر با حضور موثر و جدی خود در انتخابات روز یازدهم اسفندماه، نشان بدهند که سرنوشت کشور برایشان اهمیت دارد.

وی افزود: ارائه خدمات واجرای پروژه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی منجر به افزایش سرمایه اجتماعی و در نهایت افزایش حضور مردم در عرصه‌هایی مانند انتخابات می‌شود.

افتتاح پروژه های منطقه ۹ شهرداری اصفهان

کد خبر: 142844

نویسنده: رها سلمانی

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها:

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0