5 اردیبهشت 1403 - 6:00 ب.ظ

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان خبر داد :

اعتبار 350 میلیارد ریالی برای افزایش ایمنی تردد شهروندان

مهدی سلطان‌آقایی مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: پروژه‌ای به ارزش 350 میلیارد ریال به مدت شش ماه آغاز شد که این پروژه به منظور تسهیل در عبور و مرور و ایمنی بالاتر برای شهروندان در خروجی شهر اصفهان به سمت تهران بوده‌است.

اعتبار 350 میلیارد ریالی برای افزایش ایمنی تردد شهروندان

سلطان‌آقایی افزود: پس از احداث پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای ورزشکار که برای تسریع در عبور و مرور شهروندان احداث شده ، این پروژه به دلیل تردد بالا، عرض کم ترافیکی موجود در خروجی میدان استاد یاوری و خیابان کاوه به بزرگراه معلم و حوادث ایجاد شده در این مسیر آغاز و در حال اجراست.
وی افزود: 30 درصد ردیف اعتباری برای تعریض، ساماندهی و ایمن‌سازی خروج میدان استاد یاوری و خیابان کاوه به بزرگراه معلم در ۱۴۰۲ اختصاص داده شد و عملیات اجرایی آن نیز در ماه های پایانی سال قبل آغاز گردید و 70 درصد بودجه آن در سال جاری تامین اعتبار گردید.
سلطان‌آقایی به تاثیرگذاری این پروژه در منطقه و شهر اصفهان اشاره کرد و افزود: یکی از مهم‌ترین تأثیرات این پروژه کاهش آلودگی هوا و تسهیل ترافیک به‌دلیل روان‌سازی ترددها است.
مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان به اجرای پروژه های متعدد عمرانی در سطح منطقه اشاره کرد و افزود: امسال بودجه عمرانی منطقه بیش از 30 درصد افزایش و هم اکنون در حال تکمیل پروژه های قبلی و آغاز عملیات اجرایی طرح های جدید هستیم .

کد خبر: 144163

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0