13 اردیبهشت 1399 - 4:46 ب.ظ

رئیس فدراسیون والیبال:

استخدام مربی ایرانی برای تیم ملی را بررسی می‌کنیم

رئیس فدراسیون والیبال از احتمال استخدام سرمربی داخلی برای تیم ملی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، به نقل از ایلنا، محمدرضا داورزنی در گفتگو با برنامه رکورد در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال اظهار کرد: ما متناسب با انتظاراتی که از تیم ملی والیبال است و می‌توانیم به آن جامه عمل بپوشانیم، کارمان را انجام می‌دهیم. تاکنون ۱۲ تیم به المپیک راه یافتند و مشخص شده ما در چه گروهی قرار داریم و با توجه به اینکه امکان راهیابی ما به جمع چهار تیم نهایی وجود دارد، در این باره تصمیم‌گیری می‌کنیم.

او ادامه داد: اینکه چه مربیانی در دنیا وجود دارند و در چه تیم و سطحی مشغول به کار هستند را بررسی می‌کنیم؛ آیا این امکان وجود دارد مربی درجه اولی به ایران بیاوریم یا خیر را مورد بررسی قرار می‌دهیم. باید به این موضوع توجه کنیم مربیانی که در سطح اول دنیا مشغول به کار هستند، با فدراسیون‌های دیگر قرارداد دارند و مربیانی هم که تیم‌هایشان به المپیک راه یافته، می‌خواهند به همراه تیم‌های خود به المپیک بروند.

رئیس فدراسیون والیبال تصریح کرد: ما باید از بین مربیان موجود و شرایطی که داریم، سرمربی تیم ملی را بررسی انتخاب کنیم. روز دوشنبه جلسه‌ای با مربیان و پیشکسوتان والیبال کشور خواهیم داشت و در آن نشست نیز انتخاب سرمربی تیم ملی را مورد بررسی قرار می‌دهیم تا بتوانیم تصمیم درستی بگیریم.

داورزنی با بیان اینکه باید مدیریت در منابع مالی و کسب نتایج قابل قبول برای تیم ملی را در نظر بگیریم، ابراز کرد: این موضوع را دنبال می‌کنیم که با چه مربی‌ای و در چه سطحی، می‌توانیم به اهدافمان برسیم.

کد 300

کد خبر: 43988

منبع: ایلنا

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0