21 بهمن 1399 - 5:39 ب.ظ

استاندار اصفهان برای رفع مشکل مسکن و شهرسازی کاشان ۲ راهکار ارایه کرد

استاندار اصفهان گفت: بیشترین مشکلات و درخواست‌های مردمی در کاشان مربوط به حوزه مسکن و شهرسازی و رفع آن نیازمند اعطای اختیارهای بیشتر مدیرکل راه و شهرسازی استان به مدیر شهرستان یا حضور ۱۵ روز یک‌بار وی در کاشان است.

به گزارش عصر اصفهان،به نقل از ایرنا/ عباس رضایی پس از نزدیک به سه ساعت دیدار چهره به چهره با جمعی از مردم کاشان افزود: هفته آینده ۲ راهکار پیشنهادی برای رفع مشکلات مسکن و شهرسازی کاشان مطرح و پیگیری خواهد شد.

وی با بیان اینکه تولید، سرمایه‌گذاری و اشتغال از دیگر مشکلات مطرح شده از سوی مردم کاشان در دیدار چهره به چهره بود، ادامه داد: رفع این مشکلات نیازمند اتخاد راهکار و راه‌حل‌های اساسی است.

استاندار اصفهان خاطر نشان کرد: مردم کاشان به دلیل داشتن فرهنگ مطلوب نیک‌اندیشی و اجتماعی کمتر مساله شخصی را  در دیدار امروز دنبال و پیگیری کردند.

رضایی با تاکید بر اینکه ایجاد توسعه از سوی افراد مختلف مطلوب واثرگذار است، افزود: بخش عمده مشکلات این حوزه به قوانین و مقررات و بخشی از آن به محدودیت‌های قانونی برمی‌گردد.

وی با بیان اینکه توسعه تک‌بعدی نیست و دولت بر توسعه همه‌جانبه تاکید دارد، اظهارداشت: تلاش برای رسیدن به توسعه اقتصادی و فرهنگی باید همزمان و با یکدیگر پیش رود.

استفاده از قوانین برای رفع مشکلات مردم

استاندار اصفهان گفت: برخی مشکلات دست و پاگیر ناشی از محدودیت‌های قانونی است که البته همه این محدودیت‌ها بد نیست.

رضایی افزود:  بخشی از مشکلات نیز به مدیریت‌هایی برمی‌گردد به طوری که گاهی وقت‌ها مدیران جسارت مدیریتی را در راستای حل و فصل مسایل ندارند.

وی ادامه داد: بعضی مدیران هم از ترس اینکه که دچار  پیگیری‌های نظارتی نشوند جسارت لازم را در رفع مشکلات به خرج نمی‌دهند، در صورتی که اگر مدیران در راستای قانون برای حل مشکلات مردم کار کنند بازخواست نمی‌شوند.

ضرورت تدوین ضوابط و مقررات جدید با شرایط جنگ اقتصادی 

استاندار اصفهان تصریح کرد: قوانین و ضوابط برای رفع مشکلات مردم طرح شده ‌است نه اینکه مدیران از آن به عنوان ابزاری برای گیردادن به کار مردم استفاده‌ کنند.

رضایی جسارت مدیران در گشایش مشکلات را خواستار شد و افزود: البته شرایط کنونی خاص و غیر معمول است و ضوابط و مقررات برای زمان عادی وضع شدند.

وی با تاکید بر اینکه کشورمان اکنون در شرایط جنگ اقتصادی قرار دارد، افزود: این شرایط نیازمند وضع ضوابط و مقررات جدید است.

برگزاری الکترونیکی انتخابات شوراها در استان

استاندار اصفهان درباره برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری گفت: در هماهنگی انجام‌شده با شورای نگهبان انتخابات شوراها به‌ صورت الکترونیکی و انتخابات ریاست جمهوری به ‌صورت سنتی و دستی برگزار خواهد شد.

عباس رضایی استاندار اصفهان روز سه‌شنبه به همراه حجت‌الله غلامی معاون هماهنگی امور استانداری برای بهره‌برداری هشت طرح عمرانی، خدماتی، فرهنگی، بهداشتی و گردشگری دهه فجر با اعتبار ۱۸ میلیارد و ۱۷۹ میلیون تومان، دیدار با آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه و گفت‌وگوی چهره به چهره با جمعی مردم کاشان به این شهرستان سفر کرد.

300

کد خبر: 33004

منبع: ایرنا

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0