9 اردیبهشت 1402 - 4:31 ب.ظ

کشف 19دستگاه خودرو و موتور سیکلت مسروقه در اصفهان

سرهنگ حسين بساطي فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از شناسایی و دستگیری 42 سارق و کشف 19 دستگاه خودرو و موتور سیکلت مسروقه در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی طی 24 ساعت گذشته خبرداد.

کشف 19دستگاه خودرو و موتور سیکلت مسروقه در اصفهان

سرهنگ بساطي بيان داشت: در زمینه طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف شناسایی و دستگیری سارقان، مالخران و کشف اموال مسروقه، مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان با تلاش شبانه روزی و اقدامات هوشمندانه پلیسی موفق شدند طی 24 ساعت گذشته 42 سارق را در سطح شهرستان شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیات هایی ضربتی آن ها را در مخفیگاه هایشان دستگیر کنند.

وی افزود: این عملیات ها همچنین منجر به کشف تعداد 17 دستگاه خودرو و 2 دستگاه موتور سیکلت مسروقه و 6 فقره سایر سرقت ها شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان با بیان این که متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند از همکاری خوب شهروندان با پلیس قدردانی و از آن ها خواست ضمن رعایت نکات ایمنی و پیشگیرانه در خصوص پیشگیری از سرقت، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و مجرمانه ای مراتب را در اسرع وقت از طریق تماس با مرکز فوریت های110 به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر: 132886

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها:

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0