10 آبان 1399 - 1:23 ب.ظ

دستگیری سارق و مالخر اماکن خصوصی دراصفهان

مهم‌ترین حوادث امروز ۱0 آبان ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش عصر اصفهان،به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز۱0 آبان ماه  سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارق و مالخراماکن خصوصی دراصفهان

سرهنگ “حمیدرضا اکبری فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اعلام این خبر؛ گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت در سطح شهرستان موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۶ این فرماندهی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان، افزود: پس از چندین روز کار تخصصی و پی جوئی‌های فنی، ماموران یک سارق در این شهرستان را در این خصوص شناسایی و اقدامات پلیسی را برای کشف سرقت‌های انجام شده آغاز کردند.سرهنگ اکبری ادامه داد: پس از هماهنگی با مرجع قضائی متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در بازجویی‌های به عمل آمده به همدستی با یک مالخر اعتراف که با هماهنگی قضائی صورت گرفته مالخر نیز دستگیرو در بازرسی از مخفیگاه وی تعدادی اموال مسروقه شامل شیرآلات و آهن آلات کشف شد.

این مقام انتظامی عنوان داشت: متهمان پس از انتقال به کلانتری در بازجویی‌های صورت گرفته به ۱۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کردند.

دستگیری سارق و مالخراماکن خصوصی دراصفهان / کشف ۲۹ دستگاه خودرو وموتورسیکلت مسروقه درشاهین شهر

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: متهمان، پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کشف ۲۹ دستگاه خودرو وموتورسیکلت مسروقه درشاهین شهر

سرهنگ “علی صادقی فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه اظهار داشت:ماموران انتظامی شهرستان “شاهین شهر” در مهر ماه سال جاری تعداد ۱۴ دستگاه خودرو مسروقه و ۱۵ دستگاه موتورسیکلت مسروقه را کشف کردند.

او افزود: اجرای طرح‌های گوناگون انتظامی در راستای تامین امنیت شهرندان افزایش رضایت مردمی را به دنبال داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه در پایان خاطر نشان کرد: ضمن قدردانی از تعامل خوب شهروندان با پلیس در شناسایی و کشف جرم، از آنان خواست هر گونه انتقاد و پیشنهاد خود را از طریق تلفن ۱۹۷ دفتر نظارت همگانی پلیس با خادمان خود در نیروی انتظامی، در میان بگذارند.

انهدام باند سارقان مسلح احشام در اصفهان

سرهنگ” حسین ترکیان رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان با انجام یک سری کار‌های ویژه پلیسی و اقدامات هوشمندانه دریافتند یک باند از سارقان حرفه‌ای ومسلح احشام قصد سرقت در شهرستان‌های فلاورجان، خمینی شهر ودولت آباد که برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: کارآگاهان حین کنترل و رصد هوشمندانه در یکی از راه‌های مواصلاتی به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و آن را متوقف کردند که در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد ۴ سرنشین این خودرو سارقان سابقه دار و افراد تحت تعقیب پلیس هستند.

سرهنگ ترکیان با بیان اینکه در بازرسی از خودروی متهمان، یک قبضه سلاح کلاشینکف و یک قبضه کلت کمری به همراه ۳۰ عدد فشنگ جنگی کشف شد اظهار داشت: در ادامه این عملیات یک دستگاه خودروی کامیون که جهت سرقت احشام از آن استفاده می‌شد و در مکان دیگری منتظر خبر سارقان بود نیز توقیف و راننده آن نیز دستگیر شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات صورت گرفته به ۴ فقره سرقت دام که یک مورد آن مسلحانه بوده اعتراف کردند گفت: سارقان در مجموع ۱۵۰ رأس دام را به سرقت برده بودند که ارزش آن‌ها برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ۴ میلیارد ریال است.

سرهنگ ترکیان خاطر نشان کرد: با اعتراف صریح سارقان در این خصوص پرونده تشکیل و این افراد برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

کشف انبار میلیاردی پکیچ و رادیاتور احتکار شده در اصفهان

سرهنگ “کامران ریاحی اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان مطلع شدند فردی اقدام به احتکار تعداد زیادی پکیج و رادیاتور در یک انبار می‌کند که وارد عمل شدند.

او افزود: پس از هماهنگی‌های لازم یک گروه از ماموران پلیس امنیت اقتصادی از انبار مذکور بازرسی کردند که ۴۰ پکیج، ۱۲۰ رادیاتور و ۴۸ پنل رادیاتور که احتکار شده بودند کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه بیان داشت: ارزش کالا‌های کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۱۰ میلیارد ریال اعلام شده است.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان خاطر نشان کرد: هر گونه فعالیت در زمینه احتکار کالا‌های مورد نیاز مردم زمینه تورم و افزایش قیمت‌ها را فراهم می‌کند که از عموم مردم تقاضا می‌شود با پلیس همکاری کنند و اخبار مربوطه را در اسرع وقت از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف هزار بطری وحلب روغن خوراکی احتکار شده درفلاورجان

سرهنگ “ایرج کاکاوند در تشریح جزئیات این خبر گفت: با کسب خبری مبنی بر احتکار مقادیری روغن خوراکی توسط فردی سودجو در انباری واقع در یکی از محله‌های شهرستان بلافاصله ماموران پلیس امنیت عمومی برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

او افزود: ماموران با انجام تحقیقات نامحسوس و حصول اطمینان از احتکار کالا در انبار مذکور، روز گذشته با هماهنگی قضائی به همراه تیمی از بازرسان اداره تعزیرات و اداره “صمت” این شهرستان به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده در بازرسی از این انبار، مقدار ۱۰۰۰ بطری وحلب روغن مایع وجامد خوراکی احتکار شده را کشف کردند.
سرهنگ کاکاوند با اشاره به پلمب انبار مذکور خاطر نشان کرد: ارزش ریالی کالای‌های کشف شده توسط کارشناسان اداره تعزیرات ۲۰۰ میلیون ریال اعلام شده است.

این مقام انتظامی در پایان از شهروندان خواست، هرگونه اخبار مربوط به قاچاق و احتکار کالا را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند تا اقدامات قانونی در اسرع وقت انجام شود.

کد خبر: 37170

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0