19 فروردین 1402 - 1:07 ب.ظ

هم افزایی بین مدیران شهر بهارستان لازم است

گروه تحریریه هفته نامه زیتون شهر نوشت: در حالی سال جدید را شروع می کنیم که به وضوح عدم همکاری و همدلی بین مدیران شهر بهارستان از جمله شهرداری و شرکت عمران در سطح شهر مشاهده می شود و نتیجه این نابسامانی، نارضایتی مردم را در پیش خواهد داشت.

هم افزایی بین مدیران شهر بهارستان لازم است

شهرداری بهارستان با مدیریت محمد شبانی در دو سال گذشته توانسته است تا حدود زیادی رضایت ساکنین فاز یک بهارستان را برآورده کند ولی متاسفانه در طول این زمان با تغییر سکان مدیریتی شرکت عمران از محمدرضا احمدی گرفته تا حمید صبوری خواه و سپس سید محسن طباطبایی نارضایتی زیادی از شهروندان ساکن در فازهای دو و سه شهر بهارستان را شاهد هستیم به طوری که از کمترین خدمات شهروندی از جمله خیابان و پیاده رو و معابر هموار و فضای سبز کافی گلایه مندند و قاعدتا این امکانات اولیه باید توسط شرکت عمران برای این عزیزان مهیا شود.
با یک فلش بک به گذشته متوجه می شویم که همکاری مدیران شهرداری با تغییر مدیریت در شرکت عمران به تدریج کمرنگ تر شده و در حال حاضر، هیچگونه جلسه، تفاهم نامه و همکاری مشترکی بین این دو ارگان صورت نمی گیرد.
شهرداری در سال گذشته با تمام توان خود در رفع مشکلات معابر، حمل و نقل، فضای سبز، خدماتی و فرهنگی فاز یک بهارستان گام های خوبی برداشته است هر چند کافی نیست ولی شرکت عمران در این مقوله ها اقدام موثری انجام نداده است.
رسانه های محلی شهر بهارستان در این مدت به مدیریت جدید و غیر بومی شرکت عمران فرصت دادند تا با آنالیز شهر و تشخیص مشکلات، روند رو به رشدی را در سطح شهر مشاهده کنند و با تشکیل نشست های خبری به سئوالات مردم پاسخ داده شود ولی ظاهرا مدیریت جدید از این فرصت استفاده نکرده و با ساده انگاری به رسانه های شهر بهارستان پشت کرده است.
در حالی سومین نشست خبری شهردار بهارستان در اوایل سال جدید برگزار شد که هنوز هیچگونه نشست خبری با مدیریت جدید شرکت عمران برگزار نشده است.
از استاندار اصفهان به عنوان قائم مقام شورای شهر بهارستان انتظار می رود با هدف دفاع از حقوق شهروندان این شهر از بی توجهی مدیریت شرکت عمران نسبت به خواسته های منطقی مردم انتقاد کرده و پاسخ روشنی در این خصوص به مردم و رسانه ها اعلام نماید.
مدیرعامل شرکت عمران با تشکیل نشست خبری در اسفند ماه سال گذشته موافقت کرده بود ولی هنوز از برگزاری این جلسه خبری نیست.

کد خبر: 132391

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0