1 فروردین 1399 - 7:09 ب.ظ

نتانیاهو: تلاش برای تشکیل کابینه ائتلافی ادامه دارد

بنیامین نتانیاهو از تلاش خود برای شکل‌گیری یک کابینه ائتلافی خبر داد و مدعی شد که حزب لیکود به ایجاد یک کابینه ائتلافی تمایل دارد اما سایر احزاب در این فرآیند کارشکنی می‌کنند.

به گزارش عصر اصفهان، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، روز شنبه طی کنفرانس مطبوعاتی خود در رابطه با شیوع ویروس کرونا و همچنین آینده سیاسی رژیم صهیونیستی سخن گفت.

وی در رابطه با محدودیت‌های اعمال شده در اراضی اشغالی همزمان با شیوع ویروس کرونا گفت: «تا زمانی که واکسن کرونا را پیدا نکنیم، باید با محدودیت‌های جاری زندگی کنیم».

وی در ادامه از تلاش خود برای شکل‌گیری یک کابینه ائتلافی در آینده‌ای نه چندان دور خبر داد و مدعی شد که حزب لیکود به ایجاد یک کابینه ائتلافی تمایل دارد اما سایر احزاب در این فرآیند کارشکنی می‌کنند.

نتانیاهو همچنین در رابطه با شیوع موج جدیدی از شیوع ویروس کرونا در اراضی اشغالی هشدار داد و گفت که در این صورت مجددا محدودیت‌های از پیش تعیین‌شده لازم‌الاجرا خواهند بود.

پیش از این برخی منابع صهیونیستی اعلام کردند که حزب لیکود از برخی از خواسته‌های خود عقب‌نشینی کرده و آماده ائتلاف با رقیب اصلی خود یعنی حزب آبی‌وسفید است.

این ادعا در حالی است که بنی‌گانتز چند ماه پیش  نتانیاهو را یک دروغ‌گو خوانده و تاکید کرده بود که حاضر به ائتلاف با او نیست.

300

کد خبر: 29429

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0