9 اردیبهشت 1402 - 2:57 ب.ظ

مدیر کل صمت اصفهان:

مهار تورم و رشد تولید با حمایت از بخش خصوصی محقق می‌شود

امیرحسین کمیلی مدیر کل صنعت معدن و تجارت اصفهان با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۲ تحت عنوان "مهار تورم و رشد تولید"، گفت: شعار سال با جذب و حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در راستای اشتغال‌زایی و افزایش تولیدات صنعتی، محقق خواهد شد.

مهار تورم و رشد تولید با حمایت از بخش خصوصی محقق می‌شود

کمیلی اظهار داشت: هدف‌گذاری ما در سال‌جاری ارائه خدمات مناسب تر، راحت تر، سریعتر و با کیفیت تر به فعالان اقتصادی استان در راستای جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه ایجاد اشتغال و افزایش تولیدات صنعتی است.

وی با بیان اینکه سازمان صنعت معدن و تجارت، یک مجموعه خدماتی محسوب می‌شود، ادامه داد: خدمات رسانی مطلوب و ارائه تسهیلات به سرمایه‌گذاران در این استان، رشد تولیدات صنعتی را به‌همراه خواهد داشت.

مدیر کل صنعت معدن و تجارت اصفهان اظهار داشت: باید خدمات مناسب‌تری را به ذینفعان، مراجعه‌کنندگان و فعالان اقتصادی در استان ارائه دهیم تا بتوانیم رشد اقتصادی را در حوزه تولید داخلی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی محقق کنیم.

وی بیان داشت  : یکی از راه‌های اصلی ایجاد رشد تولید و مهار تورم حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی و ارائه تسهیلات به تولیدکنندگان صنعتی است.

کمیلی گفت: حجم بالایی از فعالیت های صنعتی و تولیدی در این استان قابل مشاهده است و حمایت و خدمات رسانی مناسب به فعالان اقتصادی جزو برنامه های اصلی این اداره کل در استان در راستای ایجاد و بهبود شرایط ویژه برای سرمایه گذاری مطمئن و ارائه تسهیلات بیشتر به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در این استان است.

استان اصفهان با بیش از پنج میلیون نفر جمعیت، بیش از ۹ هزار واحد تولیدی کوچک و بزرگ با سرمایه ۲۲۱ هزار میلیارد ریال و اشتغال ۲۶۳ هزار نفر، حدود ۸۴۰ معدن در حال بهره‌برداری با سرمایه‌گذاری بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال و حدود ۱۸۰ هزار واحد صنفی دارد.

این استان حدود ۱۰ درصد از واحدهای فناور و دانش‌ بنیان کشور را در خود جای داده است و اکنون بیش از ۷۰۰ شرکت دانش بنیان و فناور در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان مستقر هستند.

کد خبر: 132876

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0