18 مهر 1402 - 9:00 ق.ظ

رهبر معظم انقلاب در دیدار با دانشجویان دانشگاه‌های افسری فرمودند:

مظلوم‌نمایی اسرائیل صددرصد خلاف واقع و دروغ است

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی روز گذشته با حضور در مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح، در دانشگاه افسری امام علی علیه‌السلام فرمودند: در این قضیه ۱۵ مهر به این طرف، رژیم غاصب صهیونیستی هم از لحاظ نظامی هم از لحاظ اطلاعاتی یک شکست غیر قابل ترمیم خورده. شکست را همه گفتند، من تأکیدم به غیرقابل ترمیم بودن است. من می گویم این زلزله ویرانگر توانسته است بعضی از سازه‌های اصلی حاکمیت رژیم غاصب را ویران کند که تجدید بنای آن سازه‌ها به این آسانی امکان‌پذیر نیست.

مظلوم‌نمایی اسرائیل صددرصد خلاف واقع و دروغ است

ایشان افزودند: ما پیشانی و بازوی طراحان مدبر و هوشمند و جوانان فلسطینی را می‌بوسیم اما آنها که می‌گویند حماسه اخیر کار غیر فلسطینی‌ها است دچار محاسبه غلط شده‌اند. این بلا را عملکرد خود صهیونیست ها بر سرشان آورد. وقتی ظلم و جنایت از حد گذشت، وقتی درنده‌خویی به نهایت رسید، باید منتظر طوفان بود.

  • افزایش اقدامات فداکارانه فلسطینی‌ها در ماه های اخیر

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خاطر نشان ساختند: اقدام شجاعانه و در عین حال فداکارانه‌ فلسطینی‌ها پاسخ به جنایت دشمن غاصب بود که سال ها ادامه داشت و در ماه‌های اخیر شدت آن افزایش پیدا کرده بود. مقصّر هم دولت کنونی حاکم بر رژیم غاصب صهیونیستی است.

رهبر بزرگ انقلاب اسلامی اظهار داشتند: دشمن خبیث و ظالم حالا که سیلی را خورده، سیاست مظلوم‌نمایی در پیش گرفته. دیگران هم کمکش می کنند. رسانه‌های دنیای استکبار کمکش می کنند، این مظلوم‌نمایی صددرصد خلاف واقع و دروغ است. چون مجاهدان فلسطینی توانستند خود را از محاصره‌ غزه بیرون بیاورند، خلاص کنند و برسند به مراکز نظامی و غیرنظامی صهیونیست ها. او مظلوم است؟ هرچه این رژیم غاصب هست، مظلوم نیست. ظالم هست، متجاوز هست، جاهل هست، یاوه‌گو هست، اما مظلوم نیست. ظالم است. هیچ کس نمی تواند از این هیولای دیوسیرت چهره‌ یک مظلوم بسازد.

کد خبر: 138119

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0