8 آبان 1402 - 3:00 ب.ظ

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح درباره فلسطین مطرح کرد؛

قیام به جای مرگ تدریجی

سرلشکر محمد باقری، رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در دهمین همایش پدافند غیرعامل که در سالن همایش‌های صداوسیما برگزار شد، اظهار کرد: عملیات طوفان‌الاقصی نتیجه جنایات صهیونیست‌ها و آمریکا بود. نسبت دادن این حمله به خارج از فلسطین حرکتی دروغین بود.

قیام به جای مرگ تدریجی

وی ادامه داد: این عملیات بسیاری از مفاهیمی که دنیای غرب ایجاد کرده بودند را برهم ریخت و آن قدرت و ادعای رژیم صهیونیستی در ۱۵ مهر فروریخت و معلوم شد کشور پوشالی اسرائیل پشتوانه‌ای برای حکومت‌های غیرمردمی نیست و آن‌ها امکان نگهداشتن خود را هم ندارند.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح بیان کرد: صهیونیست‌ها این شکست بزرگ را با جنایت پاسخ دادند. عملیات بمباران هوایی نشانه شکست آن‌ها است.

سرلشکر باقری اظهار کرد: کسی که نمی‌تواند با رزمنده‌ها مقابله کند رو به کشتار مردم بی‌دفاع می‌آورد و در هر شرایط شکست خورده این جنگ، صهیونیست‌ها هستند چراکه بمباران بیمارستان‌ها و مردم عادی نشانه عجز و شکست است.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح اظهار کرد: رژیم صهیونیستی پنج لشکر زرهی ۱۵۰۰ تانک و نفربر مستقر کرده و دائم ادعای تهاجم زمینی می‌کند، اما همه آگاهان عنوان کرده‌اند که این تهاجم چه شکستی را برای صهیونیست‌ها به ارمغان می‌آورد، همان‌گونه که در حملات چند شب گذشته دیدند.

وی گفت: حرکت مردم جهان در طرفداری از فلسطین و مقابله با صهیونیست‌ها با به خیابان آمدند انجام شده است و رزمندگان فلسطینی روز‌به‌روز ارتقا و پیشرفت از خود نشان می‌دهند.

سرلشکر باقری تصریح کرد: ملت فلسطین تصمیم گرفته به‌جای مرگ تدریجی قیام کند و بایستد تا حق خود را بگیرد و آینده فلسطین روشن است.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح بیان کرد: پیشنهاد ما، پیشنهاد عاقلانه است. یک همه مرسی از میان تمام فلسطینی باید انجام شود و هیچ راهی دیگری وجود ندارد.

وی گفت: از دلایل پایداری مقامات فلسطینی‌ها توجه به پدافند غیرعامل است و ساخت تونل‌های زیرزمینی از نشانه‌های این پدافند است.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح تصریح کرد: صهیونیست‌ها هم میدان را از دست دادند و آینده تاریکی منتظر این متجاوزان است و اگر منطقی بخواهند عمل کنند باید سریع‌تر آتش‌بس را بپذیرند.

وی ادامه داد: ملت‌ها برای توسعه و پیشرفت باید قوی بایستند و برای کشوری مانند ما این امر بسیار مهم است. ما اگر ضعیف باشیم قطعا نیز گرفتار حوادث و جنگ خواهیم بود و ما باید قوی باشیم.

سرلشکر باقری تصریح کرد: اگر پدافند غیرعامل آن‌چنان که باید باشد همان‌طور که رهبر انقلاب گفتند کشور دچار مصونیت می‌شود و این امر بازدارندگی خواهد بود.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح اظهار کرد: این بازدارندگی در کنار قدرت دفاعی و وحدت و روحیه ملی می‌تواند کشور را به چنان مصونیت و توانمندی برساند که نگران تهدید بیگانگان نشویم.

کد خبر: 138707

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: , , , , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0