17 مرداد 1402 - 2:02 ب.ظ

مراسم تکریم خبرنگاران در حضور استاندار اصفهان برگزار شد

جلسه تکریم خبرنگاران با حضور علی تمنایی مدیرکل ارشاد اسلامی، جواد محمدی مدیرکل ورزش وجوانان ، قاسمی مدیرکل سازمان مدیریت، برگزار شد.

مراسم تکریم خبرنگاران در حضور استاندار اصفهان برگزار شد

عصر اصفهان ، سيدمحمدحسين مجيدی درچه

سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان در مراسم تجلیل و تکریم از خبرنگاران در سالن ابن سینا دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت : ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت امام حسین (ع) ، من این روز بزرگ را به همه خبرنگاران تبریک می گویم . روز خبرنگار متعلق به شماست قرار بود شما بیشتر صحبت کنید و ما شنونده باشیم.

مراسم تکریم خبرنگاران در حضور استاندار اصفهان برگزار شد
البته شایسته است مدیران استان و کشور با حضور در جمع خبرنگاران ، آنها را تکریم کنند. امروز روز شلوغی برای خبرنگاران است و شاید در مراسم های دیگر حضور دارند. در رابطه با مسکن خبرنگاران ، سال قبل ما گفتیم کمک می کنیم قرار بود ساز وکاری تعریف کنند تا ما هم پیگیری کنیم و آقای تمنایی مدیر کل ارشاد اسلامی و آقای شمس مدیرکل روابط عمومی استانداری اصفهان هم این مسئله را به نتیجه برسانند تا سال بعد اگر عمری بود خبر خوبی داشته باشیم.
مرتضوی افزود: مسکن ۴ شرط داشته است ۴۴۰ هزار نفر یرای منزل ثبت نام کرده اند که ۱۵۰ هزار نفر واجد شرایط بودند پروزه های فعال ما ۳۵۰۰ پروژه است حدود ۴۰ هزار نفر متقاضیان مسکن، باید در شهر اصفهان منزل بدهیم و تامین زمین بکنیم.
استاندار اصفهان ادامه داد:اگر مسئولی مورد سوال قرار گرفت و پاسخگو نبود از طریق مدیرکل ارشاد اسلامی اصفهان پیگیری کنند و ما هم نمی توانیم چنین مدیری را تحمل کنیم چه از مدیران و یا فرمانداران و ما تعدادی جابجایی داریم و اجازه نمی دهیم مدیری پاسخگو نباشد و این خط قرمز ماست و لذا در جریان باشید که جابجایی مدیران بخشی به همین موضوع بستگی دارد.
وی اذعان داشت: بعضی افراد فکر می کنند اگر صاحب سایت یا روزنامه ای شدند و مخاطب پیدا کردند و همچنین ارتباط با افراد قوی دنبال سوءاستفاده هستند و مدیران گاهی وقت برخورد با اینها را ندارند .

مراسم تکریم خبرنگاران در حضور استاندار اصفهان برگزار شد
اولین کسی که پیام برد و آورد ، حضرت آدم ابوالبشر بوده و لذا خبرنگار شان بالایی دارد و باید قدر خودشان را بدانند و حرمت خبرنگاری را حفظ کنند نباید ساحت خبر خدشه دار گردد و باید برای خودشان خط قرمز داشته باشند. و بهتر است خودتان با چنین افرادی برخورد کنید.
مرتضوی گفت: مواضع ما همان است و سعی کردیم شتابی بیشتر بدهیم مثل خط دریا که بحمدالله با جدیت پیگیری می شود و ما امیدواریم آب به اصفهان برسد
۵ محور و ۲۶ برنامه محور دریا و آب شد. شرکتی تاسیس شده بود. ما شرکت را تغییر دادیم . دو روز چهارشنبه و پنجشنبه که تعطیل بود، دنبال آب اصفهان به جنوب رفتم و با استاندار هرمزگان قرار گذاشتم و رفتم و امیدواریم در همین دولت آب را به اصفهان برسانیم .
سید رضا مرتضوی افزود :چه کنیم که گاهی این آب ، نان عده ای شده است . واگر این کار حل شود ، عده ای در اختلاف مقام می گیرند ، انصافا وقتی خبرنگاری نزد ما می آید آنها را قالبا سراغ کارگروه ها می فرستم و سعی می کنم کمتر مصاحبه کنم . انتخابات هم نزدیک است و رسانه ها باید حواسشان جمع باشد . و این فرصت دست شماهاست ، پرسیدند ، نگاه رسانه و تحمل مسئولان باید بیشتر شود، در جواب عرض می کنم اگر من هم هستم تذکر دهید می پذيرم و اگر فرد دیگری است معرفی کنید.
عزیزان رغبت ایجاد کنند و حتی خدمت آقای جان نثاری هم اعلام کنند . کارگروه ها که هر روز تصمم گیری می‌کنند کار ویژه ای برای ارتباط بیشتر و مشارکت با اصحاب رسانه داشته باشند‌ و آقای شمس این مسئله را پیگیری بفرمایند.
در ابتدای مراسم علی تمنایی مدیرکل ارشاد اسلامی گزارشی از فعالیت‌های انجام شده برای خبرنگاران بیان کرد.

مراسم تکریم خبرنگاران در حضور استاندار اصفهان برگزار شد

 

کد خبر: 136222

نویسنده: سید محمدحسین مجیدی درچه

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0