20 بهمن 1400 - 11:55 ق.ظ

مخابرات اصفهان بر سر میز مذاکره نشست؛پرونده عصر اصفهان(۴)؛

سر انجام صدای پرسنل مخابرات(تحت پوشش شسکام)شنیده شد؟

در حالی که ماه ها از حدف اثر انگشت کارکنان شاکی مخابرات تحت پوشش شسکام می‌گذرد، سر انجام در روز ۱۹ بهمن ماه ۱۴۰۰ با حضور، رئیس اداره کار ، رئیس تامین اجتماعی در محل فرمانداری جلسه ای فی مابین شرکت شسکام و نماینده مخابرات و نمایندگان پرسنل شاکی برگزار شد.

به گزارش عصر اصفهان، در مورخه 1400/11/19با تشکیل جلسه ای از معاونت  امنیتی فرمانداری رییس اداره کار رئیس تامین اجتماعی و جمعی از بزرگان در محل فرمانداری جلسه ای فی مابین شرکت شسکام و نماینده مخابرات و نمایندگان پرسنل شاکی برگزار و صورتجلسه ای به شرح ذیل مکتوب گردید؛
۱_پرسنل به محل قبلی کار خود بازگشته و حقوق ایام به طور کامل به آنها پرداخت گردد.
2_کمیته ای متشکل از نماینده پرسنل شاکی و وکیل حقوقی و نماینده اداره کار مورد اعتماد پرسنل و نماینده شرکت مخابرات در هفته آینده تشکیل و ظرف یک ماه، نهایتا از تاریخ امضا به تطبیق درست مشاغل و گروه بندی پرسنل پرداخته و هر گونه معوقه قانونی با ذکر زمان و نحوه پرداخت در جلسه درج گردیده و با نظارت فرمانداری اصفهان و وکیل حقوقی اجرا گردد.

در حال حاضر باید دید این توافق صورت گرفته تا چه اندازه به نتیجه خواهد رسید. عصر اصفهان همچنان پیگیر این موضوع تا حصول نتیجه عملی توافقات صورت گرفته است.

کد خبر: 47862

نویسنده: نرگس رضایی

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0