3 اسفند 1402 - 11:00 ق.ظ

روابط خیلی عمومی

مدتها پیش مطلب کوتاهی نوشتم درباره اینکه *«روابط عمومی، چه چیزهایی نیست»*.

روابط خیلی عمومی

مطلبی که انتشار گسترده آن نشان میداد موضوع جذاب بوده است. دانشجویان ارشد رشته ارتباطات و مدیریت رسانه که اغلب خود مدیر روابط عمومی ارگانی بودند، آن مطلب ذهنشان را مشغول کرده بود و مدام در کلاس می‌پرسیدند که شرح و بسط و چاره خروج از این معضل را کجا می‌توانند پیدا کنند و بخوانند.
حالا امروز از حسین جان کلهر خبر رسید، کتابش که چندماه پیش نسخه پیش از چاپ آن را برای نظرخواهی فرستاده بود و خوانده بودم، امروز با نام *«روابط خیلی عمومی»* توسط انتشارات محترم *آریانا قلم* منتشر شده است.
حسین کلهر از نظر من یکی از چند *اعجوبه خلاقیت در ایران* است. مبدع متن‌های استندآپ کمدی، تئورسین کمپین‌های تبلیغات و روابط عمومی، بنیانگذار in1min و بسیاری کارهای خلاقانه دیگر در حوزه تولید محتواست. کتاب جدید او را هم‌وزن کتاب های *«بن هاروویتز»* ارزیابی می‌کنم. شیوا، پر از مثال‌های شیرین و قلمی به شدت حرفه‌ای و جذاب.
حالا به دانشجویان و مدیران روابط عمومی و همه آنها که فکر می‌کنند روابط عمومی حیاط خلوت سازمان است، یا حتی آنها که از محتواهای باسمه‌ای و فله‌ای روابط عمومی‌ها خسته شده‌اند مؤکداً توصیه می‌کنم کتاب *«روابط خیلی عمومی»* را بخوانند که در حوزه روابط عمومی، رسانه و تبلیغات به زودی بعنوان پدیده معرفی خواهد شد. شک ندارم!

کد خبر: 142676

نویسنده: مالک شیخی

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0