روابط خیلی عمومی
مدتها پیش مطلب کوتاهی نوشتم درباره اینکه *«روابط عمومی، چه چیزهایی نیست»*.
مطلبی که انتشار گسترده آن نشان میداد موضوع جذاب بوده است. دانشجویان ارشد رشته ارتباطات و مدیریت رسانه که اغلب خود مدیر روابط عمومی ارگانی بودند، آن مطلب ذهنشان را مشغول کرده بود و مدام در کلاس میپرسیدند که شرح و بسط و چاره خروج از این معضل را کجا میتوانند پیدا کنند و بخوانند.
حالا امروز از حسین جان کلهر خبر رسید، کتابش که چندماه پیش نسخه پیش از چاپ آن را برای نظرخواهی فرستاده بود و خوانده بودم، امروز با نام *«روابط خیلی عمومی»* توسط انتشارات محترم *آریانا قلم* منتشر شده است.
حسین کلهر از نظر من یکی از چند *اعجوبه خلاقیت در ایران* است. مبدع متنهای استندآپ کمدی، تئورسین کمپینهای تبلیغات و روابط عمومی، بنیانگذار in1min و بسیاری کارهای خلاقانه دیگر در حوزه تولید محتواست. کتاب جدید او را هموزن کتاب های *«بن هاروویتز»* ارزیابی میکنم. شیوا، پر از مثالهای شیرین و قلمی به شدت حرفهای و جذاب.
حالا به دانشجویان و مدیران روابط عمومی و همه آنها که فکر میکنند روابط عمومی حیاط خلوت سازمان است، یا حتی آنها که از محتواهای باسمهای و فلهای روابط عمومیها خسته شدهاند مؤکداً توصیه میکنم کتاب *«روابط خیلی عمومی»* را بخوانند که در حوزه روابط عمومی، رسانه و تبلیغات به زودی بعنوان پدیده معرفی خواهد شد. شک ندارم!
نویسنده: مالک شیخی
منبع: عصر اصفهان
ارسال دیدگاه
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد