11 اردیبهشت 1402 - 10:05 ق.ظ

۱۱ تا ۱۳ اردیبهشت ماه؛

راه اندازی کارناوال سلامت مادران در اصفهان

محبوبه والیانی، مدیر گروه مامایی و بهداشت باروری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: از امروز به مدت سه روز پایگاه‌های ثابت سلامت در ۴ نقطه محروم از شهر اصفهان از جمله حصه جنوبی، زینبیه، قائمیه و شیخ طوسی برپا و از هشت صبح تا ۲ بعدازظهر به مردم این مناطق ارائه خدمت می‌کنند.

راه اندازی کارناوال سلامت مادران در اصفهان

والیانی افزود: همچنین در روز ۱۴ اردیبهشت ماه سه پایگاه ثابت یک روزه در سه میدان اصلی شهر از جمله “انقلاب”، “میدان امام حسین” و “میدان نقش جهان” از ساعت ۸ صبح تا ۲ بعدازظهر مستقر هستند که شامل حداقل یک ماما و یک عضو هیئت علمی و سه دانشجو هستند.

وی ادامه داد: شش اتوبوس آذین بندی شده به شعارهای بهداشتی در بزرگمهر، پل خواجو، سی و سه پل، میدان قدس و میدان جمهوری و میدان لاله مستقر و به مردم ارائه خدمات مشاوره و سلامت زنان ارائه می‌شود.

والیانی گفت: شعار روز جهانی ماما مبنی بر «همه با هم برای تحقق شواهد علمی مامایی» است و شعار ملی از سوی وزارت بهداشت “ماما حامی سلامت خانواده و فرزندآوری است” که بر اساس این شعار نقش ماما در فرزندآوری پررنگ نشان داده شده است و بر پایه اهداف وزارتخانه باید به اینجا برسیم که فرزند سالم برای جوانی جمعیت متولد شود.

 

کد خبر: 132999

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0