20 دی 1402 - 3:00 ب.ظ

تماشای چند مجموعه زمستانی

شب‌های بلند و سرد فصل زمستان، فرصت خوبی برای مطالعه، دورهم بودن و گاهی تماشای فیلم و سریال است. در این مطلب به‌صورت گذرا چند پیشنهاد جالب و جدید برای شما داریم از بین سریال‌هایی که به‌تازگی پخش شده و با دوبله‌های فارسی، در سکوهای نمایش آنلاین کشورمان هم عرضه شده‌اند.

تماشای چند مجموعه زمستانی

فانتزی و پراز جلوه‌های ویژه| پادشاه، میراث هیولا

گودزیلا را می‌توان در کنار کینگ‌کنگ قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین هیولای تاریخ سینما دانست با این تفاوت که سریال‌های پرهزینه و جذابی هم براساس این تایتان غول‌پیکر ساخته شده. شاید زمانی‌که ژاپنی‌ها این هیولا را وارد دنیای فیلم‌های‌شان کردند هیچ‌وقت تصورش را نمی‌کردند گودزیلا تا این اندازه در دنیای سرگرمی ماندگار شود. سریال «پادشاه، میراث هیولا» داستان یک سازمان مخفی است که در زمینه هیولاها تحقیق می‌کند.

با ظهور مجدد گودزیلا نگرانی‌ها درباره این‌که هیولاها جهان را تسخیر کنند شدت می‌گیرد و مطالعه روی آن‌ها ابعاد تازه‌ای پیدا می‌کند. در این شرایط رازهای بزرگی برملا می‌شود و هیجانی جذاب شکل می‌گیرد. اگر منطق آثار فانتزی که گاهی به ژانر علمی، تخیلی نزدیک می‌شوند برای‌تان ملال‌آور نیست این سریال با حضور بازیگران تراز اول، داستانی جذاب و دکورهای پرخرج می‌تواند سرگرم‌تان کند.

اکشن و معمایی| ریچر

«ریچر» سریالی اکشن و پلیسی است که براساس یک رمان معروف ساخته و به تازگی فصل دومش عرضه شده است. البته داستان فصل اول و دوم به‌جز حضور شخصیت اصلی ارتباطی با هم ندارند. ریچر یک پلیس سابق است که هم مهارت‌های ذهنی شخصیت‌هایی مثل شرلوک و پوآرو را دارد و هم به‌اندازه پلیس‌ها و قهرمان‌های بزن بهادر آثار اکشن تنومند و قوی است.

او تنها سفر می‌کند و دور کشور می‌چرخد تا بتواند از مهارت‌هایش در مسیر برقراری عدالت و حل کردن پرونده‌های پیچیده استفاده کند. در فصل دوم او در ادامه سفرهایش درگیر یک ماجرای پیچیده می‌شود که شامل تبهکاری، فساد اداری و دست‌های پشت پرده چهره‌هایی پرنفوذ است. تماشای این سریال به‌خاطر خشونت مناسب بچه‌ها  نیست.

درامی جنایی| برلین

اسپین‌آفی از سریال محبوب «سرقت پول» که بعد از موفقیت فصل اولش توسط نتفلیکس خریداری شد و مخاطبان جهانی زیادی داشت. حالا سریال برلین حول شخصیت آندرس ساخته شده، آندرس که پدر و برادرش مغزهای متفکر سرقت‌های بزرگ بودند در روزهای جوانی طراحی سرقت‌های شگفت‌انگیزی را انجام داده.

اگر «سرقت پول» را دیده باشید می‌دانید آلوارو یا همان پروفسور برادر کوچک تر آندرس است که اعضای گروه او را برلین صدا می‌زنند. هرچند سریال «برلین» تا این‌جا پرمخاطب بوده اما هنوز خیلی زود است بخواهیم بگوییم موفقیت نسخه اصلی‌اش را تکرار کرده است یا نه.

کد خبر: 141123

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0