25 مهر 1402 - 11:00 ق.ظ

خبر ها و چهره ها

محسن کیایی در فیلم کمدی «به خاطر یک کیف دلار» ساخته حمید بهرامیان ایفای نقش کرده و در این فیلم با مهران احمدی، پانته‌آ پناهی‌ها و امیرمهدی ژوله همبازی بوده است. کیایی اکنون کمدی پرفروش «هتل» ساخته مسعود اطیابی را در حال اکران دارد.

خبر ها و چهره ها

احترام برومند چهارشنبه هفته آینده با فیلم «عروسی مردم» ساخته مجید توکلی به سینمای آنلاین می‌آید. ابتدا قرار بود اکران این فیلم از فردا در فیلم‌نت آغاز شود، اما به دلیل مرگ تلخ داریوش مهرجویی و همسرش، نمایش آنلاین آن یک هفته به تعویق افتاده است.

سام درخشانی پس از مینی سریال «خائن‌کشی»، برای دومین‌بار با یک مجموعه غیرکمدی در نمایش خانگی دیده خواهد شد. او با سریال «سووشون» به کارگردانی نرگس آبیار در راه این مدیوم است.

الیکا عبدالرزاقی این روزها مشغول اجرای نمایش «هملت» است. او کارگردان این تئاتر و امین زندگانی تهیه‌کننده آن است. این بازیگر 29 و 30 مهر نیز تئاتر «این دنیا یک کنسرت به من بدهکاره» را در دبی اجرا می‌کند. امیرمهدی ژوله دیگر بازیگر این نمایش است.

مریم مومن از امروز بازپخش سریال «دردسرهای شیرین» ساخته سهیل موفق را از شبکه آی‌فیلم روی آنتن دارد. این مجموعه نوروز 1401 پخش شد و پربیننده نبود. «دردسرهای شیرین» ساعت 18 پخش خواهد شد.

حسین رفیعی اجرای برنامه «مدار بسته» را برعهده گرفته است. محمد شعبان‌پور کمدین و گوینده کاراکتر «نوک خراب» در «مهمونی»، دیگر مجری این برنامه است. «مدار بسته» ساعت 22 پخش خواهد شد و موضوع آن دوربین مخفی و دوربین مدار بسته است.

کد خبر: 138323

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0