13 اردیبهشت 1402 - 4:42 ب.ظ

تاخیر در تحول مخابرات مخاطره انگیز است

تحول و تبیین ابعاد و زوایای مختلف آن ، یکی از مهم ترین کلید واژه ها در محور اصلی سخنرانی نوروزی رهبر معظم انقلاب اسلامی در حرم مطهر رضوی بود.

تاخیر در تحول مخابرات مخاطره انگیز است

عصر اصفهان به قلم بهمن توکلی فرد، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ضمن ارائه یک تعریف کلی از تحول به معنای” تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف و معیوب” ، هم نقاط قوت و ضعف کشور را برشمرده و هم راه ها و الزامات و تحقق تحول را تبیین کردند.

هرچند نقاط ضعف های مورد اشاره رهبر معظم انقلاب درباره سپهر کلی کشور ، بیشتر در حوزه اقتصاد متمرکز بود، اما الزاماتی که برای رفع نقاط ضعف کشور بر شمردند، همچون تکیه بر اعتماد به نفس ملی ، امیدواری ، هوشیابی و کار سنگین، اغلب در مقولات فرهنگی ، ملی و هویتی تعریف می شود.
در همین رابطه می‌توان نقش دستگاه ها به ویژه آی تی و آی سی تی را در پیشبرد ایده و رویکرد تحول موثر دانست.

حال که رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنان اخیر خود تحول را یکی از شرایط اصلی گذار عنوان نمودند و دستور اکید مبنی بر این موضوع دارند که “اگر توان مدیریتی ندارید مسئولیت قبول نکنید.

” و با عنایت به موضوع چگونگی انتخاب مدیران در تراز جمهوری اسلامی ایران در سند چشم انداز بیست ساله در شرایطی که ایران باید در پایان سال ۱۴۰۴ قدرتمندترین کشور منطقه از حیث توان نظامی ، اقتصادی ، علمی و فناوری باشد ، عدم نظارت و بی توجهی به انتخاب و یا جابجایی مدیران استانی و تحول اساسی و عدم اعتماد به جوانان و استفاده از مدیران تاریخ مصرف گذشته با بیش از ۳۰ سال سابقه می تواند بزرگترین خیانت به راهبردهای رهبر معظم انقلاب و اصل انقلاب اسلامی و مردم وفادار ایران باشد.

تاخیر در تحول مخابرات مخاطره انگیز است
به عنوان پژوهشگر حوزه فناوری اطلاعات و مخابرات به ریاست محترم جمهور و استاندار اصفهان پیشنهاد می گردد به عنوان نخستین پرچمدار اطاعت از فرمان رهبری به عنوان پایلوت نتایج ۵ ساله مخابرات اصفهان باسه مدیرکل را بررسی و اولین تحول اساسی در حوزه فن آوری اطلاعات را رقم زده و گزارش آن را به سمع و نظر مردم شهید پرور استان اعلان نمایند.

کد خبر: 133083

نویسنده: بهمن توکلی فرد

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0