30 آبان 1402 - 12:00 ق.ظ

فرمانده سپاه ناحیه خمینی‌شهر در نشست با خبرنگاران:

بسیج ادارات ما دو سال است رتبه اول را کسب کرده است

بمناسبت هفته بسیج سرهنگ پاسدار جواد فصیحی فرمانده سپاه ناحیه خمینی‌شهر در یک نشست مطبوعاتی با خبرنگاران خمینی‌شهر شرکت کرد.

بسیج ادارات ما دو سال است رتبه اول را کسب کرده است

فصیحی ضمن تمجید و تشکر از زحمات خبرنگاران یادآور شد شما کارهای بزرگی می کنید و کمک‌های خوبی تاکنون داشته اید و امیدواریم در آینده هم به ما کمک کنید.
فرمانده سپاه ناحیه خمینی‌شهر افزود:
در قضیه حمله جنایتکاران کودک کش اسرائیل به غزه در حالیکه ۲۰ کشور عربی هست شیعیان لبنان، یمن و عراق به کمک سنی های غزه رفته اند و این عظمت شیعه است.
سرهنگ پاسدار ادامه داد: خمینی‌شهر اردوگاه قدس ندارد و فعلآ از اردوگاه قدس درچه جهت اجرای برنامه‌های اردویی استفاده می کنیم و تنها ناحیه ای که در استان اصفهان، اردوگاه قدس ندارد خمینی‌شهر است و مسئولان این شهرستان فکری برای رفع این مشکل بکنند‌.
فصیحی اظهار کرد در هفته بسیج ۷۰ عنوان و ۷۲۳ برنامه در خمینی‌شهر داریم برای اینکه ۱۲۰ پایگاه بسيج داریم و هر پایگاه ۶ برنامه اجرایی دارد که این عدد بوجود می آید.
در هفته بسیج ۳۵ یادواره شهدا داریم و دو آبروی محله، سه یادواره دانش آموزی و ۲۸ یادواره پایگاهی پيش بينی شده است.
سرهنگ فصیحی این را هم گفت به پاس تقدیر از زحمات خبرنگاران یک اردوی یک روزه تدارک دیده ایم تا از نیروگاه هسته ای نطنز یا شهر خور دیدن کنند‌.
فصیحی در ادامه گفت: ما ۵۵۰ سهمیه دیدار خانواده‌ شهدا با مقام معظم رهبری داشته ایم که شرط آن زنده بودن پدر و مادر شهداست و تاکنون اکثر آن انجام شده و الباقی هم انجام خواهد شد.
وی افزود از سفیران مهر که عامران امر به معروف و نهی از منکر بودند طی مراسمی تجلیل کردیم اینها افرادی بودند که در اتوبوس های مسیرهای خمینی‌شهر به اطراف تذکرات لازم را به افراد بدحجاب دادند.
فصیحی اظهار کرد: ما با کمک شما در استان تلاش کردیم اخبار خوب شهرستان خمینی‌شهر منتشر گردد. در تمام کشور هم نقاط مثبت داریم و گاهی هم حوادثی پیش، می آید که خبرنگاران باید همه اخبار را منتشر کنند ولی گاهی خبرنگاران قبلی که هدفشان درست نبود اخبار منفی را بزرگنمائی می کردند در حالیکه خمینی‌شهر نقاط مثبت زیادی دارد طبق فرمايش مقام معظم رهبری خمینی‌شهر ۲۳۰۰ شهید داده است که بیشتر از تعداد شهدای بعضی از استان‌ها است.
فرمانده ادامه داد حیف است که شهرستان خمینی‌شهر فرمانداری ویژه ندارد الان که نجف آباد فرمانداری ویژه است اعتبارات میلیاردی دریافت می‌کند ولی اعتبارات خمینی‌شهر کافی نیست.
وی ادامه داد ما در جذب افراد بسیج ۵درصد بیشتر از میانگین کشوری جذب کرده ایم که جا دارد از مسئولان پایگاه‌های بسیج تشکر نمایم.
فصیحی یادآور شد: همزمان با هفته بسیج رژه موتورسواری داریم.
سوگواره و سرود غزه با همکاری دارالقرآن اهل ‌ بیت خمینی‌شهر داریم.
در خمینی‌شهر ۵۰ گروه سرود برای خواهران داریم و سعی داریم همین تعداد گروه سرود برای دانش آموزان بسیجی داشته باشیم. از همه پایگاه های درخواست داریم گروه سرود تشکیل دهند.
دو سال است بسیج ادارات ما رتبه برتر را کسب کرده است.
در مرکز مشاوره مهر برنامه های خوبی اجرا شده است در جهت تشویق مردم به فرزندآوری از جمله نشست خانوادگی زوج های جوان را داشته ایم.

کد خبر: 139594

نویسنده: سید محمدحسین مجیدی درچه

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0