28 آبان 1402 - 2:39 ب.ظ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) بهارستان:

در هفته بسیج 150 عنوان برنامه اجرا می شود

محمدحسین الیاسی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج در نشست خبری با خبرنگاران گفت: بسیج لوکوموتیو جمهوری اسلامی به عنوان موتور محرک است و مردمی ترین و مکتبی ترین نیروهای مخلص در بسیج هستند و در گام دوم انقلاب بسیج به میدان آمده است.

در هفته بسیج 150 عنوان برنامه اجرا می شود

عصر اصفهان – ناصر بهروان

وی افزود: امسال چهل و چهارمین سال تشکیل بسیج است و” بسیج امید ملت ایران” شعار امسال هفته بسیج است که در 11 قرارگاه فعالیت می کند و هدف ما در هفته بسیج خدمات رسانی به بسیجیان و برنامه های فرهنگی و محرومیت زدایی است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) با بیان اینکه برنامه های هفته بسیج از 29 آبان آغاز می شود گفت: از مهمترین برنامه ها، همایش اقتدار 3000 نفری بسیجیان در 30آبان و افتتاح مرکز مشاوره مهربهارستان با حضور فرماندار اصفهان و همچنین افتتاح چند پایگاه مقاومت بسیج و غبارروبی مزار شهداء در این هفته است.
الیاسی به قرارگاه شهید سلیمانی که در طرح محله محور باحضور فرماندار برگزار می شود، اشاره کرد و گفت: 46 محله در حوزه استحفاظی بهارستان، سپاهانشهر، شهرک شهید کشوری و 200 روستای اطراف پایه گذاری شده است که حدود 80درصد آن توسط خود مردم اداره می شود و این محله ها در یک موقعیت جغرافیایی با محوریت مسجد شناسایی شده اند که هر محله بنام یک شهید است.
وی ادامه داد: در این محلات شناسنامه محله و ظرفیت ها شناسایی می شود و هر محله نسبت به بومی که دارد با محوریت مسجد است و هر مسجد در هر محله بیت الاحزان مردم است و محله، محور کوچکترین نقطه تقسیمات است و در این محلات ارق مردمی بودن بیشتر است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) به برگزاری جلسات گفتمان سازی و تبادل نظر پیرامون طرح محلات با ائمه جمعه و جماعت بهارستان و سپاهانشهر، اشاره کرد و گفت: در شهر بهارستان 25 محله و در 4 روستای قلعه شور، کیچی، مرق و کوی راه حق، بعنوان محلات محله محور پایه گذاری شده است.

کد خبر: 139503

نویسنده: : ناصر بهروان

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0