21 شهریور 1402 - 9:11 ق.ظ

مدیرخانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان:

برگزاري مسابقات بازي هاي تحرکی با هدف رشد و تعالي خبرنگاران

ناصربهروان مدیر خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان از برگزاری پنجمین دوره مسابقات بازی های رایانه ای تحرکی رسانه های استان اصفهان در آبان ماه سال جاری خبر داد.

برگزاري مسابقات بازي هاي تحرکی با هدف رشد و تعالي خبرنگاران

وی هدف از برگزاری این رویداد ورزشی را افزایش انگیزه بین رسانه های استان عنوان کرد وافزود:این مسابقات به منظور رشد وتعالی خبرنگاران و کاهش اضطراب و استرس وهمچنین تغییر در وضعیت روحی آنها برگزار می شود.
مدیر خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان افزود: این مسابقات با رویکرد تفریحی، فرهنگی و ورزشی با همکاری کمیته ورزش های الکترونیک هیات ورزش های همگانی استان اصفهان ، اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان و خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان انجام می شود .
بهروان بابیان اینکه مسابقات بازی های رایانه ای تحرکی رسانه های استان اصفهان در دوبخش خانم ها و آقایان برگزار می شود، ادامه داد: نفرات اول تا سوم در مراسم اختتامیه پس از تجلیل به عضویت تیم استان در می آیند .
وی به روند اجرایی برنامه ریزی و هماهنگی برگزاری مسابقات که بر عهده کمیته ورزش های الکترونیک استان اصفهان است، اشاره کرد وافزود: تمام مراحل اطلاع رسانی توسط اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان و ثبت نام توسط خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان انجام می شود.

کد خبر: 137312

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0