13 تیر 1402 - 8:29 ق.ظ

مدیر خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان:

خانه مطبوعات حامی رسانه هاست

ناصر بهروان مدیر خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان در چهل و پنجمین نشست اعضای شورای اطلاع رسانی استان گفت: خانه مطبوعات طبق رسالت خود مانند همیشه حامی رسانه های استان بوده و خواهد بود.

خانه مطبوعات حامی رسانه هاست

وی با بیان اینکه خانه مطبوعات استان در رابطه تابلوهای شهری با عنوان رسانه ، بیانیه صادر کرد، افزود: انتظار است شورای اطلاع رسانی استان بنا به وظیفه ذاتی خود ، به این موضوع ورود پیدا کرده و احقاق حق اصحاب رسانه استان را از مدیریت شهری مطالبه کند، و با خدشه و آسیبی که به این قشر زحمت کش وارد شده است ، دلجویی مناسب انجام پذیرد .
بهروان در ادامه به نقش رسانه ها در تبیین گفتمان جوانی جمعیت اشاره کرد و گفت : وظیفه رسانه ها در نشر اخبار و تولید محتوای فاخر در زمینه های مختلف است و رسانه ها موضوعات مختلفی را در دستور کار خود دارند که یکی از آن موضوعات پرداختن به فرزند آوری و جوانی جمعیت است و از دستگاه های متولی انتظار است تولید محتوای مناسب با موضوعات مختلف را در اختیار رسانه ها قرار دهند.
مدیر خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر با عدم رشد جمعیت در چند سال اخیر به بحران جمعیتی خواهیم رسید ادامه داد : مسئولان و دستگاه های متولی باید از آمار دادن های بی مورد پرهیز کنند و بطور شفاف موضوع پیرسالی و بحران جوانی جمعیت را به مردم گوشزد و هشدار های لازم را انجام دهند.

کد خبر: 135155

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0