8 اسفند 1402 - 7:00 ق.ظ

سیدمهدی سیدصالحی:

بازی سپاهان و استقلال 6 امتیاز دارد

هر تیمی شرایط روحی بهتری داشته باشد پیروز می‌شود

بازی سپاهان و استقلال ۶ امتیاز دارد

بازیکن سابق سپاهان در گفت‌وگو با عصر اصفهان، در ارتباط با بازی حساس سپاهان و استقلال گفت: بازی‌های سپاهان و استقلال همیشه جزو حساس‌ترین بازی‌های لیگ بوده و در حال حاضر هر دو تیم برای قهرمانی می‌جنگند و استقلال هم صدر جدول است و مجموع این عوامل حساسیت بازی را بالاتر می‌برد.
سیدمهدی سیدصالحی گفت: سپاهان نیم‌فصل اول شرایط خوبی داشت اما با اتفاقات و حواشی که برایش ساختند و ماجرای کسر امتیاز و دوباره برگرداندن امتیازات، از شرایط خوبش تا حدودی فاصله گرفت و در چند هفته آخر نتوانست امتیازات لازم را به دست بیاورد.
وی افزود: سپاهان و استقلال جزو تیم‌های خوب لیگ هستند و به نظرم تیمی که بتواند میانه میدان را تصاحب کند و مالکیت توپ بیشتری داشته باشد، می‌تواند پیروز میدان باشد.
کارشناس فوتبال اصفهان با اشاره به تاثیر نتیجه دیدار سپاهان و استقلال در معادلات قهرمانی یادآور شد: به نظرم بازی سپاهان و استقلال یک بازی 6 امتیازی است؛ وقتی شما برآب قهرمانی می‌جنگید پیروزی در مقابل رقبای مستقیم‌تان 6 امتیازی محسوب می‌شود. البته از الان نمی‌توان گفت که کدام تیم قهرمان می‌شود، سپاهان در نیم‌فصل اول استقلال، پرسپولیس و تراکتور را شکست داد اما مقابل آلومینیوم اراک و ملوان امتیازات را از دست داد‌.
وی با تاکید بر اینکه پیروزی سپاهان مقابل استقلال مسیر قهرمانی طلایی‌پوشان را هموارتر می‌کند، گفت: با این حال تا هفته‌های پایانی نمی‌توان گفت که کدام تیم قهرمان خواهد شد چون بازی‌ها بالا و پایین دارد اما در مجموع سپاهان 2 بازی عقب افتاده دارد و اگر بتواند در این دو بازی پیروز شود، می‌تواند به صدر جدول برسد و مهم‌تر آنکه روند پیروزی‌ها باید تداوم داشته باشد
سیدصالحی اضافه کرد: امیدوارم بازی سپاهان و استقلال تماشاگرپسند از آب در بیاید و هر دو تیم عملکرد خوبی داشته باشند.
وی در ادامه به تشریح وضعیت استقلال پرداخته و گفت: امسال به ویژه در ابتدای فصل نکونام دست و ما بسته بود چون هم بازیکنان تأثیرگذارشان را از دست دادند و هم نتوانستند اردوی تدارکاتی خوبی برگزار کنند و نکونام واقعا نیم‌فصل اول با قهرمان کردن استقلال کار بسیار بزرگی کرد.
مدافع سابق استقلال و سپاهان، ادامه داد: آمدن ماشاریپوف و سیلوا می‌تواند برای استقلال تأثیرگذار باشد چون استقلال به یک بازیکن بازیساز مثل ماشاریپوف نیاز داشت و فقط به زمان نیاز دارند تا بتوانند با تیم هماهنگ شوند.
” بازی سپاهان و استقلال تقابل بهترین خط حمله و خط دفاعی لیگ است، نتیجه این تقابل را چگونه پیش‌بینی می‌کنید؟” وی در پاسخ به این سوال گفت: خط حمله سپاهان و خط دفاع استقلال هر دو عملکرد خوبی داشته‌اند و همان طور که گفتم این بازی تقابل خطوط‌های مختلف است و هر تیمی که کمترین اشتباه را داشته باشد، نتیجه بهتری خواهد گرفت.

سیدصالحی در پاسخ به این سوال که چه پیش‌بینی از نتیجه بازی دارد، گفت: نتیجه این دیدار را نمی‌توان پیش‌بینی کرد و باید دید که در روز مسابقه کدام تیم شرایط روحی_ روانی بهتری دارد، آنالیز بهتری انجام داده و با آمادگی بیشتری وارد زمین می‌شود؛ واقعیت این است که هر دو تیم شانس بالایی برای پیروزی دارند هر چند استقلال میزبان است اما سپاهان هم مقابل تیم‌های بزرگ همیشه خوب کار کرده و نتیجه لازم را گرفته و باید مناظر باشیم و ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد و امیدوارم بازی تماشاگرپسند باشد.

کد خبر: 142822

نویسنده: مسافر آزاد

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0