25 مرداد 1402 - 1:08 ب.ظ

اعتراف صهیونیست‌ها به توانایی «نصرالله» در شناخت نقاط ضعف «اسرائیل»

مقامات صهیونیستی اعتراف کردند درحالیکه این رژیم درگیر اختلافات داخلیست دبیرکل حزب‌الله به خوبی اختلافات صهیونیست‌ها را زیر نظر دارد.

سید حسن نصر الله

به گزارش عصر اصفهان، به نقل از پایگاه اینترنتی خبرگزاری اسپوتنیک،

اظهارنظر مقامات امنیتی رژیم اشغالگر در رسانه‌های این رژیم درباره تهدید سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی اخیر خود به بازگرداندن «اسرائیل» به عصر حجر همچنان ادامه دارد.

رسانه‌های صهیونیستی به نقل از آویگدور لیبرمن، وزیر سابق جنگ رژیم اشغالگر و رئیس حزب «اسرائیل خانه ما» اعلام کردند سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله، بهتر از دیگران از اوضاع ما با خبر است.

یک مقام ارشد امنیتی نیز درباره انتقاد از هرتزی هالیوی، رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی و تهدید سید حسن نصرالله علیه یوآو گالانت وزیر جنگ این رژیم در سخنرانی اخیر خود در سالگرد پیروزی در جنگ ژوئیه ۲۰۰۶ اظهار نظر کرد.

در این حال پایگاه اینترنتی شبکه «کان» اعلام کرد آریه گولان، مسئول امنیتی صهیونیستی در یک برنامه رادیویی گفت «در زمانی که دستگاه سیاسی مشغول محکومیت رئیس ستاد ارتش است، نصرالله به ما یادآوری کرد که باید به چه چیز‌هایی مشغول باشیم.»

دیروز یائیر نتانیاهو، پسر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی پست اریز تدمر، عضو لیکود و شخصیت رسانه‌ای سابق را به اشتراک گذاشت و جنجال به پا کرد. تدمر در این پست گفته بود هالیوی به عنوان شکست خورده‌ترین و مخرب‌ترین رئیس ستاد ارتش در تاریخ این رژیم و ارتش آن در یاد‌ها خواهد ماند.

به نوشته این سایت، نتانیاهو همین پست را در کانال تلگرامی خود که حدود ۱۲.۵ هزار دنبال کننده دارد به اشتراک گذاشت و دقایقی بعد آن را حذف کرد. پس از آن، یوآو گالانت، این موضوع را محکوم کرد و بیانیه‌ای رسمی در تمجید از هالیوی صادر کرد.

در همین ارتباط رسانه‌های مختلف صهیونیستی در مورد سخنرانی سید حسن نصرالله در هفدهمین سالگرد پیروزی در جنگ ژوئیه ۲۰۰۶ که در آن به بازگرداندن «اسرائیل» به عصر حجر تهدید کرد، اظهار نظر کردند. رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند سید حسن نصرالله از مسائل داخلی این رژیم شناخت دقیق دارد.

حزی سمنتوف، مفسر مسائل عربی در کانال ۱۳ رژیم اشغالگر گفت: دبیرکل حزب الله همچنان آگاهی خود را از اوضاع سیاسی اسرائیل به رخ کشید و در سخنرانی خود اعلام کرد ارتش اسرائیل در پی دودستگی داخلی در اسرائیل در بدترین وضع به سر می‌برد.

در سالروز پیروزی حزب‌الله بر رژیم صهیونیستی سید حسن نصرالله در سخنرانی خود با اشاره به اینکه «مسیر محور مقاومت مسیر صعودی و رو به پیشرفت است»، تاکید کرده بود «اگر نبرد به نبرد با محور مقاومت تبدیل شود، دیگر چیزی به نام اسرائیل وجود نخواهد داشت».

کد خبر: 136469

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0