28 دی 1399 - 10:33 ق.ظ

آستان قدس رضوی و بسیج مستضعفین تفاهم نامه همکاری امضا کردند

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی و معاون اردویی و گردشگری سازمان بسیج مستضعفین در مشهد تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی در مراسم امضای این تفاهم نامه با اشاره به فعالیت‌های بنیاد کرامت گفت: این بنیاد هفت مرکز برای خدمات‌رسانی به زائران و مجاوران و دیگر اقشار بخصوص اقشار کم برخوردار راه‌اندازی کرده که در همه استان‌ها خدمات ارائه می‌دهند.
محمدحسین استادآقا با بیان اینکه به همت خادمان حضرت امام هشتم (ع) مجموعه‌هایی برای ارائه خدمات به زائران در اختیار داریم که شامل زائرشهر و زائرسرای رضوی است افزود: زائرشهر ویژه ارائه خدمت به محرومان و زیارت اولی‌ها است و مجموعه زائرسرا هم برای سایر اقشار در نظر گرفته شده که با قیمت بسیار مناسب، محل اسکان و دیگر خدمات به زائران ارائه می‌دهد.
وی با اشاره به فعالیت ستاد اربعین آستان قدس رضوی ذیل این بنیاد ادامه داد: در ستاد اربعین به جز خدماتی که در کشور عراق به زائران ارائه می‌شود خدماتی در مرزهای دوغارون، آستارا و میرجاوه از قبیل اسکان، تغذیه و خدمات متنوع به زائران غیرایرانی ارائه می‌شود. علاوه بر آن مجموعه‌ بزرگی در مرز مهران احداث شده که در طول سال هم به زائران غیرایرانی خدمت‌رسانی می‌کند.
کد 300

کد خبر: 36515

منبع: پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0