25 مرداد 1400 - 9:18 ق.ظ

در راستای توسعه طرح پویش در دانشگاه آزاد اصفهان:

تفاهم نامه همکاری با موسسه آموزشی، فرهنگی مهاد اصفهان امضاء می شود

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان از نشست مشترک و آماده سازی بسترهای لازم با موسسه آموزشی، فرهنگی مهاد اصفهان برای عقد تفاهم نامه همکاری با اولویت استخدامی دانشجویان در قالب طرح پویش(اشتغال همزمان با تحصیل) دانشجویان خبر داد.

به گزارش عصر اصفهان به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، پیام نجفی گفت: در این نشست که با حضور حسین خاکساری مدیرعامل موسسه، معاونان و تنی چند از مسئولان دانشگاهی صورت گرفت، در راستای بررسی ظرفیت ها و توانمندی های موسسه آموزشی، فرهنگی مهاد برای اجرای طرح پویش دانشگاه آزاد اسلامی بحث و تبادل نظر شد.

وی افزود: این موسسه دارای مراکز متعدد مشاوره، مدارس در سطوح مختلف و آموزشگاه های علمی، پژوهشی و قرآنی است که زمینه ها و فرصت های شغلی برای دانشجویان در قالب طرح پویش و فارغ التحصیلان این واحد دانشگاهی را در بر خواهد داشت.

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد استان اصفهان تصریح کرد: همچنین از دیگر ظرفیت های این موسسه، برگزاری دوره های تربیت معلم و آموزش دانشجویان رشته های مرتبط و صدور مدارک معتبر در پایه های مختلف در این زمینه را می توان نام برد.

در حاشیه این نشست و با حضور مسئولان و کارشناسان هر دو طرف، با تعدادی از  دانشجویان متقاضی طرح پویش و حضور در این موسسه جهت اشتغال همزمان با تحصیل از رشته هایی مثل نرم افزار کامپیوتر، علوم تربیتی، روانشناسی، حقوق، حسابداری و زبان انگلیسی مصاحبه به عمل آمده و مراحل جذب آنها در حال بررسی و طی روند اداری است.

 

103

کد خبر: 28998

منبع: دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان

برچسب ها: , , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0