17 شهریور 1400 - 9:00 ق.ظ

معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

واکسن به اندازه کافی در استان موجود است/ نیروی انتظامی به ما کمک کند

دکتر کمال حیدری، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: واکسن کرونا به اندازه کافی در استان موجود است و از مردم می‌خواهیم تا با همراهی و سعه صدر و مراجعه به مراکز تجمیعی با دریافت پیامک، ما را در تسریع واکسیناسیون یاری کنند.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اظهار کرد: شامگاه شنبه برای حدود ۲۵ هزار نفر پیامک نوبت واکسیناسیون در استان ارسال کردیم و با وجودی که از مردم خواهش کردیم که بدون پیامک به مراکز تجمیعی مراجعه نکنند اما شاهد ازدحام مردم در برخی از واحدها و مراجعه بدون پیامک بودیم. برای امروز نیز پیامک واکسیناسیون برای ۲۵ هزار نفر در استان اصفهان ارسال شده است، در استان اصفهان ظرفیت تزریق واکسن تا ۶۰ هزار نفر در روز را هم داریم و می‌توانیم تعداد نوبت‌ها را بطور مرتب افزایش دهیم.
دکتر کمال حیدری افزود: از نیروی انتظامی برای برقراری نظم در مراکز تجمیعی درخواست کمک کردیم، این موضوع مصوبه ۲ ماه پیش بوده است و تا کنون منتظر ماندیم تا نیروی انتظامی به ما کمک کند.

۱۸۰هزار دوز واکسن سینوفارم به اصفهان تحویل داده شد

رضا فدایی، مسئول بیماری های واگیر مرکز بهداشت اصفهان اعلام کرد: روز گذشته ۱۸۰ هزار دوز واکسن سینوفارم به استان اصفهان تحویل داده شده است که تا چهار روز کفاف می دهد و امروز هم قرار است محموله جدید واکسن از تهران به اصفهان برسد. امیدواریم با دریافت متعدد واکسن کرونا در طول هفته، روند واکسیناسیون تسریع شود. اواخر هفته گذشته هم ۳۰ هزار دوز واکسن برکت به استان اصفهان تحویل داده شد. همچنین، واکسن آستزازنکا برای دوز دوم تامین شده است.

کد خبر: 35629

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0