28 آذر 1402 - 1:30 ب.ظ

کوکاکولای آمریکایی یا کوکاکولای ایرانی!

ما (شرکت کوکاکولا) به یک شرکتِ پُرکننده محلی (bottler) ایرانی، اجازه دادیم تا محصول نهایی را تحت نام‌های تجاری ما بفروشد. نام‌های تجاری شامل کوکاکولا، فانتا و اسپرایت می‌شود. همچنین ما برای این شرکت کنسانتره (عصاره) نوشیدنی تامین می‌کنیم.

سایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا با ذکر مطلب فوق نوشته است که دفتر کنترل سرمایه‌های خارجی ذیل وزارتخانه خزانه‌داری آمریکا که مسئول تحریم‌های اقتصادی علیه مخالفان آمریکا است، در سال ۲۰۰۶ از کمپانی کوکاکولا سوالاتی درمورد تولید محصولات این کشور در ایران، کره‌شمالی، سوریه، کوبا و سودان پرسید و سِسیلیا بِلای مدیر ریسک جهانی این شرکت پاسخ فوق را داده است.

کمپانی کوکاکولا در ادامه ذکر کرده است که در شرکت ایرانی هیچ‌گونه مالکیت و دارایی محسوسی ندارد.

شرکت خوشگوار اخیرا اعلام کرده که هیچ‌گونه ارتباطی با کمپانی اصلی کوکاکولا ندارد. مهدي صياديان – عضو هيات مديره شركت خوشگوار تهران ـ گفت: شركت خوشگوار هيچ‌گونه ارتباطي با شركت كوكاكولا نداشته و وجهي نيز به آن‌ها پرداخت نكرده است.

صياديان افزود: ما همواره اسانس مورد نياز خود را از كشور ايرلند خريداري كرده و در هيچ زماني هم با شركت كوكاكولا و كشور آمريكا ارتباط نداشته و نخواهيم داشت. وي همچنين در پاسخ به اين سوال كه آيا اين شركت به‌دليل استفاده از برند كوكاكولا هيچ مبلغي را به اين شركت پرداخت نكرده است؟ تاكيد كرد: همان‌طور كه گفتم تحت هيچ موضوعي مبلغي را به شركت كوكاكولا پرداخت نكرده‌ايم.

بقول شاعر: تو از خشکی برو من از دریا!

کوکاکولا
کد خبر: 140341

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0