11 خرداد 1402 - 5:15 ب.ظ

کشف 80 ميليارد کالای قاچاق در یک منزل مسکونی

سرهنگ حسين بساطي فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان از کشف انواع کالاهای خارجي قاچاق به ارزش 80 ميليارد ريال که در منزل مسکونی دپو شده بودند خبر داد.

کشف 80 ميليارد کالای قاچاق در یک منزل مسکونی

سرهنگ بساطي بیان داشت: ماموران کلانتری 13 فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان با اشرافیت و هوشمندی بالای خود از دپوی مقدار زیادی کالای قاچاق در یک منزل مسکونی مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وي افزود : ماموران پس از هماهنگي با مرجع قضائي و اخذ مجوز های قانونی وارد این منزل شده و در بازرسی به عمل آورده انواع کالاهای خارجی قاچاق شامل هزار و 175 دستگاه قهوه ساز صنعتي و خانگي، 36 عدد قهوه جوش، 100 عدد آسياب قهوه، 192 عدد ميکسر همزن ، 100 عدد پيچر، 3 دستگاه چاي ساز ، 103 عدد پارچ ،80 عدد ميني ميکسر برقي، 5 دستگاه آسياب بزرگ، 17 دستگاه قهوه ساب، 835 عدد قهوه ساز کوچک و 8 دستگاه آسياب قهوه را کشف کردند .

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه برابر ارزیابی های صورت گرفته ارزش  کالاهای مکشوفه 80ميليارد ريال است اظهار داشت: در این خصوص 2 نفر که در زمینه تهیه و دپوی کالاهای قاچاق نقش داشتند دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

سرهنگ بساطی در خاتمه بر حمایت پلیس از تولیدکنندگان داخلی با کوتاه کردن دست قاچاقچیان کالاهای بی کیفیت خارجی تاکید کرد و گفت: پليس با تمام توان در برابر پديده شوم قاچاق کالا ايستاده و با قانون شکنان برخورد قانونی خواهد نمود .

 

کد خبر: 134206

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0