26 مرداد 1399 - 2:20 ب.ظ

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان خبر داد؛

پایداری جو و کاهش کیفیت هوای اصفهان

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از پایداری جو تا پایان هفته خبر داد و گفت: غبار صبحگاهی در اصفهان و مناطق مرکزی منجر به کاهش کیفیت هوا می شود.

به گزارش عصر اصفهان،به نقل از ایسنا، ابراهیم هنرمند اظهار کرد: نقشه های هواشناسی بیانگر جوی نسبتا پایدار تا پایان هفته بر روی استان است. بر این اساس امروز و فردا در بیشتر مناطق استان آسمان صاف تا قسمتی ابری، در ساعات بعد از ظهر گاهی وزش باد نسبتا شدید و در مناطق شرقی و شمالی وزش باد گاهی همراه با گرد و خاک محلی پیش بینی می شود.

وی با اشاره به اینکه غبار صبحگاهی در اصفهان و مناطق مرکزی منجر به کاهش کیفیت هوا می شود، گفت: دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده یک تا دو درجه سانتیگراد کاهش می یابد و حداکثر دمای هوای امروز اصفهان به ۳۷ درجه سانتیگراد و دمای فردا صبح ۱۸ درجه سانتیگراد خواهد رسید.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان افزود: طی این مدت بوئین و میاندشت با ۱۱ درجه سانتیگراد خنک ترین و کاشان با ۴۰ درجه سانتیگراد گرم ترین نقطه استان اصفهان پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه جو استان اصفهان تا پایان هفته پایدار است و پدیده خاصی نداریم، گفت: سمت شرق و شمال استان گرد و خاک پیش بینی می شود که بر کیفیت هوا تاثیر می گذارد، در شهر اصفهان نیز در اوایل وقت کاهش دید و کیفیت هوا را داریم، اما در کل پدیده خاصی نه از نظر ابرناکی و نه بارش در استان پیش بینی نمی شود.

هنرمند با بیان اینکه دمای هوای اصفهان تا روز جمعه تغییر محسوسی ندارد، گفت: از روز جمعه روند افزایشی دما شروع می شود اما دما به مرور دو تا سه درجه افزایش می یابد، اگرچه به طور کلی به دماهایی که هفته قبل و اوایل این هفته داشتیم بر نمی گردیم چون روند دمای هوا بیشتر کاهشی است تا افزایشی.

کد خبر: 42065

منبع: ایسنا

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0