1 آذر 1399 - 9:21 ق.ظ

٩٩/٩/٩ تحولی مهم در معاملات اینترنتی رونمایی می‌شود

اپلیکیشن تضمین‌چی فضایی امن ایجاد می‌کند که نه تنها خریدار ضمانت یک خرید مطمئن اینترنتی را در اختیار دارد، بلکه کیفیت و سلامت کالای مورد نظر نیز در این بستر تضمین می‌شود.

به گزارش عصر اصفهان،به نقل از مهر/ این روزها با بیشتر شدن حجم خریدهای اینترنتی، موضوع کلاهبرداری از حساب‌های شخصی افراد تبدیل به یک دغدغه بزرگ عمومی و معضلی برای مراجع قضائی شده است. موضوعی که تاکنون هیچ اپلیکیشن یا استارتاپی برای آن اقدامی نکرده است. اما خبرها حاکی از رونمایی یک اپلیکیشن و بستری مطمئن در دست می‌باشد که از این پس نه تنها خریدار ضمانت یک خرید مطمن اینترنتی را در اختیار دارد، بلکه کیفیت و سلامت کالای مورد نظر نیز در این بستر تضمین می‌شود.

حسین مرادی طراح و صاحب امتیاز اپلیکیشن تضمین‌چی با اعلام این خبر، گفت: این سامانه هوشمند به گونه‌ای طراحی شده‌است که به راحتی می‌تواند پرداخت پول را برای فروشنده و اصالت کالا را برای خریدار تضمین کند.

حسین مرادی تصریح کرد: با استفاده از این سامانه به محض ثبت تقاضای خرید، یک لینک مخصوص برای خریدار و فروشنده ایجاد می‌شود.

مرادی افزود: فروشنده کالا و خدمات با استفاده از این سامانه می‌تواند پرداخت هزینه و مبلغ را توسط خریدار مشاهده و تائید پرداخت را دریافت کند.

وی تصریح کرد: فروشنده نیز در این مرحله باید کالا را به سامانه پستی تحویل و کد مرسوله را در سامانه ثبت کند.

مدیرعامل تضمین‌چی افزود: این سامانه با استفاده از دسترسی‌های خاص خود می‌تواند اصالت کد ثبت شده مرسوله را تائید کند و در صورت تائید اصالت کد مرسوله اجازه دسترسی فروشنده به مبلغ واریزی داده خواهد شد.

مرادی با تاکید بر اینکه این سامانه می‌تواند مورد استفاده مشاغل خانگی و کوچک قرار بگیرد؛ افزود: به‌طور قطع استفاده از این سامانه علاوه بر جلوگیری از کلاهبرداری‌های اینترنتی مراجعات مردم به پلیس فتا و طرح شکایت‌های قضائی را نیز به صفر می‌رساند.

وی در انتها افزود: رونمایی از این بستر ایمن معاملاتی در تاریخ ٠٩ / ٠٩ / ١٣٩٩ برگزار می‌شود.

30009

کد خبر: 34025

منبع: مهر

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0