10 بهمن 1399 - 2:16 ب.ظ

نویدکیا: رقابت فردا سخت و سنگین است

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: هر ۲ تیم سپاهان و شهر خودرو با داشتن ظرفیت خوب شانس پیروزی دارند بنابراین فردا فوتبال سنگین و دشواری را در پیش داریم.

به گزارش عصر اصفهان،به نقل از ایرنا/ محرم نویدکیا در نشست خبری مجازی قبل از دیدار تیمش با شهرخودرو افزود: با توجه به اینکه هواداران در ورزشگاه ها حضور ندارند دیگر فوتبال آسانی وجود ندارد و همه تیم ها برای کسب امتیاز به میدان می آیند و با تمرکز بالا کار می‌کنند.

وی شهرخودرو  را تیم خوب و فنی دانست اظهارداشت: دیدارهای این تیم را برای بازی فردا بررسی کردیم و متوجه شدیم  یک مقدار بد شاسی آوردند اگر نه نتایج بهتری می توانستند کسب کنند.

نویدکیا اظهار داشت: این تیم موقعیت‌های خوبی ایجاد می‌کند باید مراقب باشیم تا اشتباه نکنیم وگرنه شهرخودرو از فرصت های پیش آمده نهایت بهره را می برد.

وی ادامه داد : این تیم بازیکنان جوان و خوبی دارد و در مسائل هجومی و ضد حملات خوب کار می کند و از سرعت بالایی برخوردار است.

سرمربی تیم سپاهان با اشاره به آمادگی کامل تیمش در دیدار فردا بیان کرد: تنها مصدوم رسول نویدکیاست و سایر بازیکنان آمادگی کامل دارند.

نویدکیا با بیان اینکه هواداران از همراهی تیم از مسیر هتل تا ورزشگاه نقش جهان خودداری کنند، افزود: سالها در سپاهان بازی کردم و با تمام وجودم حس هواداران را که برای من عزیز هستند لمس می کنم ولی وقتی به ویروس کرونا فکر می کنم هیچ فوتبال ، برد و باختی ارزش این را ندارد یک نفر مبتلا شود.

وی حوادث احتمالی ناگوار برای هواداران و طولانی شدن زمان ۲۰ دقیقه ای به ۵۵ دقیقه مسیر هتل تا ورزشگا نقش جهان را از دیگر مسائلی برشمرد که بازیکنان استرس وارد می کند و در عملکرد تیم تاثیرگذار است.

وی افزود: در این راستا سعی تمام بازیکنان در زمین خوشحالی هواداران است و از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهیم کرد.

وی ابراز امیداوری کرد هر ۲ تیم بازی خوب و تماشاگر پسندی ارائه دهند.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و شهر خودرو خراسان از هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال عصر فردا شنبه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می‌شود.

کد خبر: 32297

منبع: ایرنا

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0