28 بهمن 1402 - 10:00 ق.ظ

نصیحت وزیر ارتباطات به اپراتورها!

اپراتورها با هم رفاقت کنند و قیمت اینترنت را منطقی کنند

نصیحت وزیر ارتباطات به اپراتورها!

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از اپراتورها خواست که هزینه‌ها را منطقی کنند تا همه مردم با هزینه بسیار کم، اینترنت با سرعت چندین برابری را دریافت کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بابل، عیسی زارع‌پور در حاشیه بهر‌ه‌برداری از طرح فیبر نوری بابل اظهار داشت: اپراتورهای فعال در مازندران آسیاتک، مبین نت،  همراه اول،  شاتل، و ایرانسل هستند، تصریح کرد: مردم باید بدانند که برای اتصال به این شبکه باید به اپراتور درخواست بدهند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از اپراتورها خواست که هزینه‌ها را منطقی کنند تا همه مردم با هزینه بسیار کم، اینترنت با سرعت چندین برابری را دریافت کنند، وی افزود: قدم اول را برداشتیم و پوشش ایجاد شد و اکنون باید این ظرفیت بالقوه بالفعل شود.

وزیر ارتباطات همچنین از اپراتورهای فعال خواست که با هم رقابت و رفاقت کنند لذا تلاش‌ها باید این باشد که هم مردم و هم اپراتورها ثمره آن را ببینند.

لازم به یادآوری است سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در سال ۱۳۸۲ و با استناد به ماده هفت قانون وظایف و اختیارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از تجمیع معاونت امور مخابراتی این وزارتخانه و اداره‌کل ارتباطات رادیوئی تاسیس شد. هدف از ایجاد این سازمان ایفای اختیارات حاکمیتی، نظارتی و اجرایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در بخش تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی است تا به عنوان نهاد نظارتی زمینه رقابتی شدن بازار ارائه خدمات مخابراتی و بالارفتن کیفیت خدمات ارتباطی را فراهم کند. اداره دبیرخانه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات و نظارت بر اجرای مصوبات آن نیز از دیگر وظایف مهم این سازمان است.

نصیحت وزیر ارتباطات به اپراتورها!

کد خبر: 142442

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0