17 دی 1402 - 10:00 ق.ظ

بازی کنایات و اشارات در ارتباطات و فناوری اطلاعات!

این مطالب در همین چند وقت توسط خبرگزاری ها منتشر شده است.

بازی کنایات و اشارات در ارتباطات و فناوری اطلاعات!

* کنایه وزیر ارتباطات به افتتاح آذری جهرمی: ارسال بسته‌های پستی با پهپاد شبیه یک شوخی است.

* کنایه طنزآمیز وزیر ارتباطات به اظهارات اخیر حسین شریعتمداری. وی گفت: قرار نیست هر مطلبی که در یک روزنامه منتشر شد، شما به عنوان اصل بگیرید و پیگیری کنید.

* کنایه آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت حسن روحانی وزیر ارتباطات و فناوری اطلات دولت ایراهیم رییسی.. وی  با اشاره به فیلتر شدن اپ تردز در ایران نوشت: 2 سالی هست که دولت روحانی به پایان رسیده برای فیلتر تردز به ما خیرات نرسانید.

* کنایه معاون وزیر ارتباطات به شرکت‌هایی که پای کار اینترنت پرسرعت نبودند

* کنایه علیرضا نظری نماینده مجلس به وزیر ارتباطات: چطور همه دیدند و شما ندیدید؟ وی در رابطه با افزایش تعرفه اینترنت نوشته است: چطور همه مردم این افزایش عجیب و غریب را دیدند، شما ندیدید؟

* کنایه جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده مجلس: وقتی اینترنت سرعتش حداقل است و اکثر شبکه های اجتماعی فیلتراست و شرکت مخابرات و‌مشکلات کارگزاران مخابرات هم ‌به بخش خصوصی و خصولتی واگذار شده و تصمیم قطع و‌وصل اینترنت و فیلترینگ هم با وزارت ارتباطات نیست.  برادرمون عیسی زارع پور دقیقا الان وزیر چیه؟ وزیر فیلترنت و قطع ارتباطات؟

* کنایه رضا رشیدپور به وزیر ارتباطات: تسمه‌تایم پاره نکنید. وی در واکنش به اظهارات زارع‌پور، وزیر ارتباطات درباره تلاش شبانه‌روزی‌اش برای افزایش سرعت اینترنت نوشت: حداقل شب ها را استراحت بفرمایید!

بازی کنایات و اشارات در ارتباطات و فناوری اطلاعات!

کد خبر: 140976

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0