2 اردیبهشت 1399 - 2:02 ب.ظ

نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

مسئله قدس تا محو کامل و ریشه‌کنی اسرائیل فراموش نمی‌شود

نماینده ولی فقیه در استان سمنان بابیان اینکه مسئله قدس تا محو کامل و ریشه‌کنی اسرائیل فراموش نمی‌شود، گفت: رسانه‌ها باید در راستای جهت‌دهی مناسب این رویداد تلاش کنند.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، آیت الله سید محمد شاهچراغی شامگاه دوشنبه در نخستین جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه مسئله قدس تا محو کامل و ریشه‌کنی اسرائیل فراموش نمی‌شود، ابراز داشت: با توجه به بیماری ویروسی کرونا باید برنامه‌های ویژه این ایام به نحوی صورت گیرد که ضمن رعایت ضوابط بهداشتی مراسم روز قدس زنده نگه‌داشته شود.

وی ضمن بیان اینکه رسانه‌ها و صدا و سیما می‌توانند با بازنشر راهپیمای‌های سال قبل به افکار عمومی جهت‌دهی مناسب دهند، افزود بازتاب جنایت‌های رژیم صهیونیستی و اعلام مواضع ملت مظلوم فلسطین می‌بایست توسط رسانه‌ها مطرح شود تا به دنیا نشان دهیم قدس فراموش نخواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان بابیان اینکه سردادن ندای لبیک یا مهدی ساعت ۲۱ شب نیمه شعبان نمونه‌ای از همدلی مردم در شرایط کرونا است، ابراز داشت: روز قدس نیز همین مردم با سردادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل این مراسم را یادآور خواهند شد.

آیت‌الله شاهچراغی ضمن بیان اینکه قدس محور یکپارچگی امت‌های اسلامی است، تصریح کرد: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نقش مهمی در متحدسازی جهان اسلام و جبهه مقاومت بر عهده داشت که این مهم می‌طلبد تا با زنده نگه‌داشتن قدس یاد سردار سلیمانی را گرامی بداریم.

وی افزود: با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک به خسارت دیدگان کرونا و حمایت از اقشار کم‌درآمد، می‌بایست این مهم مورد توجه مردم و مسئولان استان سمنان قرار گیرد و دلجویی از این افراد در دستور کار واقع شود.

کد 300

کد خبر: 29639

منبع: مهر

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0