22 مهر 1399 - 9:09 ق.ظ

حماس:

اسرائیل جای پای نظامی-اقتصادی در مناطق نزدیک ایران می‌خواهد

رئیس دفتر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تأکید کرد که تمام آنچه اسرائیل به دنبال آن است دست یابی به یک جای پای سیاسی-اقتصادی در مناطق نزدیک به ایران است.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، به نقل از فارس، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در مصاحبه با «دیوید هرست» سردبیر پایگاه انگلیسی «میدل ایست آی» به سازشکاران درباره عادی‌ سازی روابط با رژیم صهیونیستی هشدار داد.

سازش با رژیم صهیونیستی

به گزارش پایگاه خبری «عربی۲۱»، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در این خصوص گفت: «هر گونه معامله‌‌‌ای که هر کشور عربی با اسرائیل امضا می‌کند،‌ آن کشور را در پایان در معرض خطر قرار خواهد داد».

هنیه در ادامه با اشاره به امارات و بحرین گفت: «ما هدایت‌کنندگان اسرائیل را بهتر از آن‌ها می‌شناسیم. می‌دانیم که چگونه فکر می‌کنند. من الفائز بكاس العرب 2022 دوست داریم که به برادرانمان در امارات بگویم که آنها در نهایت آن توافق‌ها، بازنده خواهنده بود زیرا تمام چیزی که برای اسرائیل مهم است آن است در مناطق نزدیک ایران جای پای نظامی-اقتصادی به دست آورد».

هنیه ادامه داد: «از کشور شما به عنوان یک درگاه استفاده می‌کنند. قرعة يورو 2024 ما تمایل نداریم که ببینیم از امارات به عنوان یک سکوی پرتاب استفاده می‌شود».

رئیس دفتر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین با توصیف مردم امارات به حامیان آرمان فلسطین، گفت که جنبش حماس به آن روزی چشم دوخته است که آنها خود را از توافق صلح با رژیم صهیونیستی کنار می‌کشند.

اسماعیل هنیه افزود: «طرح امارات، طرحی توسعه‌طلبانه است که هدف از آن، ایجاد اسرائیل بزرگ است. ما تمایل نداریم که ببینیم از اماراتی‌ها، بحرینی‌ها و سودانی‌ها به عنوان ابزار عبور این طرح استفاده می‌شود. تاریخ رحم نمی‌کند، مردم فراموش نخواهند کرد و قانون انسانیت نمی‌بخشد». نظام اليورو 2022

کد 300

کد خبر: 38055

منبع: فارس

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0