23 دی 1399 - 2:22 ب.ظ

وزیر جنگ اسرائیل:

اشتباه کردم به کابینه نتانیاهو پیوستم

وزیر جنگ اسرائیل که با این شرط وارد کابینه نتانیاهو شده بود که نخست وزیری در کابینه وی چرخشی باشد، گفت که پیوستنش به کابینه نتانیاهو اشتباه بوده است.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، به نقل از فارس،وزیر جنگ رژیم صهیونیستی که با این شرط وارد کابینه نتانیاهو شده بود که نخست وزیری در کابینه وی چرخشی باشد، گفت که پیوستنش به کابینه نتانیاهو اشتباه بوده است.

«بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی برای نخستین بار اعتراف کرد که پیوستنش به کابینه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی اشتباه بوده است.

این اعتراف دیر هنگام در حالی صورت می‌گیرد که نظرسنجی‌های جدید حاکی از سقوط چشمگیر حزب آبی‌وسفید به ریاست بنی گانتز در کرسی‌های کنست است که تحلیلگران دلیل آن را اول متحد شدن با نتانیاهو جهت تشکیل کابینه چرخشی در سال ۲۰۱۹ و دوم مقصر بودن در برگزاری چهارمین انتخابات سراسری در عرض دو سال اخیر توصیف می‌کنند.

آخرین نظرسنجی انجام شده نشان می‌دهد که حزب گانتز فقط ۵ کرسی کنست را به دست خواهد آورد.

از سوی دیگر پیش از این، پیمایش مؤسسه «پنلز ریسرچ» به سفارش روزنامه‌های «جروزالم‌پست» و «معاریو» نشان داده بود حزب آبی‌وسفید به ریاست گانتز نمی‌تواند حتی یک کرسی هم در پارلمان این رژیم به دست بیاورد و از کنست حذف می‌شود.

کد 300

کد خبر: 35958

منبع: فارس

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0