17 اردیبهشت 1402 - 2:25 ب.ظ

از 17 تا 21 اردیبهشت ماه؛

محله جویباره میزبان تور گردشگری

تور گردشگری «جویباره‌گردی» در محله جویباره برگزار می‌شود، در این برنامه از مکان‌های مقبره ساروتقی، کنیسه آقا شکرالله، مسجد پنجشنبه‌دین، مدرسه آلیانس و دو مناره دارالضیافه بازدید و توسط راهنما توضیحاتی ارائه می‌شود.

محله جویباره میزبان تور گردشگری

علیرضا مساح، رئیس اداره گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان درباره زمان اجرای این تور گردشگری گفت: برنامه جویباره‌گردی از هفدهم تا بیست‌ویکم اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۸:۳۰ برقرار است و این بازدید از مناره دارالضیافه در خیابان کمال آغاز می‌شود.

مساح در خصوص دلیل انتخاب این مکان گفت: این برنامه‌ها با هدف گردشگری ادیان و جویباره‌گردی برای آشنایی با ادیان ابراهیمی برگزار می‌شود، در کل هدف اداره گردشگری معرفی مکان‌هایی است که شهروندان کمتر با آنها آَشنایی دارند. در همین زمینه برنامه‌هایی از جمله گردشگری بازار نیماور، شارستان و تپه اشرف انجام شد که علاوه بر تپه اشرف، برنامه بازدید از پل شهرستان نیز توسط این اداره اجرا شد.

وی درباره نحوه تهیه بلیت برای شرکت در تور گردشگری «جویباره‌گردی» گفت: علاقه‌مندان می‌توانند از طریق وبگاه www.shahrvandticket.ir نسبت به خرید بلیت اقدام کنند. هزینه بلیت این تور گردشگری برای هر نفر پنج هزار تومان است.

کد خبر: 133274

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0