22 آذر 1402 - 12:30 ق.ظ

مدیرکل تعزیرات حکومتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد:

قاچاق 3500تن بنزین سوپر توسط پتروشیمی!

پرونده یک شرکت پتروشیمی به اتهام اظهار خلاف واقع و قاچاق سه هزار و 500 تن بنزین سوپر به ارزش 311 میلیارد و 428 میلیون ریال در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان مریوان رسیدگی شد.

قاچاق 3500تن بنزین سوپر توسط پتروشیمی!

حسین رحیمیان افزود: شعبه با توجه به محتویات پرونده، تخلف قاچاق را محرز  و مدیرعامل شرکت را به دلیل ارائه نکردن مجوز صادرات منطبق بر کالای کشف شده، علاوه بر محرومیت 2 ساله مدیرعامل شرکت از اشتغال در سمت مدیریت، به پرداخت 311 میلیارد و 428 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته رحیمیان، شعبه شرکت را به دو برابر محکومیت مدیرعامل، معادل ۶ برابر ارزش کالای قاچاق به پرداخت هزار  و 868 میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان افزود: شعبه همچنین به دلیل در دسترس نبودن کالا، شرکت را معادل ارزش کالای قاچاق به پرداخت 311 میلیارد و 428 میلیون ریال جزای نقدی که در مجموع 2 هزار و 179 میلیارد ریال محکوم کرد.

رحیمیان گفت: گزارش این پرونده را پلیس گمرک باشماق برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی مریوان ارسال کرد.

حاشیه :

برای مقابله با قاچاق، بجای نمایش مرز و لوله‌ و یا تجویز گران‌سازی سوخت، همین یک مورد را دقیق بررسی شود، هم سازو کار نحوه قاچاق سوخت معلوم می شود هم  قاچاقچیان را شناسایی مس شوند. قاچاق سوخت متوقف خواهد شد.

کد خبر: 140196

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0