25 بهمن 1402 - 11:00 ق.ظ

فراخوان طراحی آپارتمان مسکونی ۳۰ متری با جوایز دلاری

فراخوان طراحی آپارتمان مسکونی ۳۰ متری با جوایز دلاری

آکادمی جوانان مسابقه‌ای با عنوان «معمار جوان سال ۱۴۰۲» را با موضوع طراحی آپارتمان مسکونی ۳۰ تا ۴۰ متر مربعی برگزار می‌کند.

تمامی شرکت‌کنندگان زیر ۳۵ سال که شامل معماران جوان، دفاتر رسمی مشاوره‌ معماری، دفاتر آزاد معماری، طراحان داخلی، طراحان محوطه، هنرمندان و منتقدان حوزه‌ معماری می‌توانند براساس فراخوان نخستین دوره‌ «معمار جوان سال» اقدام به ثبت‌نام کنند.

جوایز:

برگزیده اول: تندیس یادبود + گواهی تقدیر + ۱۰۰۰ دلار

برگزیده دوم: گواهی تقدیر + ۵۰۰ دلار

برگزیده سوم: گواهی تقدیر + ۳۰۰ دلار

حسن عباسیفر درباره این مسابقه نوشت: یعنی نیازی نیست همه در خانه‌ های صدمتری و بالاتر زندگی کنند! در مساحت کم خانه‌ ها هم مصرف گاز پایین می‌آید. هم مصرف میلگرد و سیمان. هم مصرف سایر مصرف مصالح ساختمانی هم مصرف برق  هم مصرف آب هم . . .

وقتی خانه ۲۵ متری دارید اولین کاری که می‌کنید این است که ازدواج نمی‌کنید. ازدواج که نکنید تولید انسان پایین می‌آید.  طبیعتا تولید که پایین بیاید مصرف هم پایین می‌آید. خانواده که نباشد طبیعتا غذا پختن و میهمانی و رفت و آمد هم کم می‌شود. مصرف بنزین و گوشت و مرغ و … هم کم می‌شود.

اینها که کم شود دیگر مردم زندگی را اسراف نمی‌کنند. آدم باید هر چیزی را به اندازه مصرف کند. حالا برخی دارا هستند و باید بیشتر زندگی کنند و برخی ندارند و کمتر. برنده کیست؟ کسی که زودتر به خط پایان می‌رسد! پس کسی که زودتر زندگی را تمام می‌کند باید خوشحال باشد. زندگی یک بازی کودکانه است. چرا باید اینقدر زندگی کنیم؟ باید تقسیم کار کنیم. اینگونه اقتصادی‌تر است. برخی بروند شرایط زندگی را فراهم کنند، تا برخی زندگی کنند.

فراخوان طراحی آپارتمان مسکونی ۳۰ متری با جوایز دلاری

کد خبر: 142374

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0