2 اسفند 1402 - 4:00 ب.ظ

منظور:

عیدی کارکنان در حال پرداخت است

رئیس سازمان برنامه و بودجه:عیدی همه کارکنان کامل تخصیص داده شده و به تدریج در حال پرداخت است.

عیدی کارکنان در حال پرداخت است

امسال بودجه را بدون کسری پشت سر می گذاریم البته منابع ما کامل تحقق پیدا نمی کند.

وی هم‌چنین درباره عملکرد بودجه امسال افزود: عملکرد طرح‌های تملکی در بودجه به نحوی بوده که بخش بزرگی از طرح‌های نیمه‌تمام به بهره‌برداری برداری رسیده و سال آینده 800 طرح و پروژه نیمه‌تمام افتتاح خواهد شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه اضافه کرد: امسال بودجه را بدون کسری پشت سر خواهیم گذاشت؛ منابع ما کامل تحقق پیدا نمی‌کند که البته هیچ سالی این منابع کامل محقق نمی‌شود. با ابزار تخصیص و مدیریت درآمد و هزینه امسال را بدون نگرانی به پایان می‌رسانیم. پرداخت‌های ما کامل ترازمند بوده است. در پرداخت هزینه‌های جاری پرسنلی بالای 98 درصد عملکرد داشتیم. در آموزش و پرورش بالای 100 درصد عملکرد داشتیم؛ در  پرداخت جاری دستگاه ها هیچ مشکلی نداریم.

منظور گفت: البته دو-سه مورد اختلاف کوچک در زمینه بودجه میان دولت و مجلس وجود دارد که در چند روز آینده در مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورای نگهبان حل خواهد شد.

وی درباره همکاری ایران و ارمنستان، اظهار داشت: در هجدهمین نشست کمیسیون مشترک ایران و ارمنستان توافق خوبی انجام گرفت. ما دنبال می‌کنیم تا کریدور شمال-جنوب را از خلیج فارس به دریای سیاه برسانیم که در این زمینه توافقاتی صورت گرفته است. در زمینه تجارت، گمرک، بهداشت و درمان، مناطق آزاد و گردشگری 21 بند توافق نامه صادر شده است تا به تجارت 3 میلیاراد دلار با ارمنستان نزدیک شویم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه بیان کرد: رشد اقتصادی در پاییز امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 5.1 درصد مثبت بوده و بدون نفت هم 2.5 درصد است. در بخش خدمات حدود  5 درصد رشد داشته و در بخش صنعت و معدن 6.9 درصد رشد داریم.

کد خبر: 142643

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0