12 بهمن 1402 - 9:45 ب.ظ

با حضور معاون رئیس جمهوردر منطقه ویژه اقتصادی پارسیان آغاز شد؛

عملیات اجرایی کانال هدایت آبهای سطحی، فضای سبز و بخشی از خط فیبر نوری

همزمان با دور دوم سفر حضرت آیت الله رئیسی رئیس محترم جمهوری اسلامی به استان هرمزگان، طرح کنترل سیلاب، فضای سبز و بخشی از خط فیبر نوری در سایت شمالی منطقه ویژه اقتصادی پارسیان با حمایت سازمان توسعه و نوسازی معادن و با حضور علی سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

 

به گزارش عصر اصفهان به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی پارسیان،گفتنی است در این آیین موثقی نیا معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل ایمیدرو و مرتضی شاه میرزایی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی نیز حضور داشتند.

طرح کانال هدایت آبهای سطحی شامل 4 هزار متر مکعب خاکبرداری و 1120هزار متر مکعب خاک ریزی و 422هزار متر مکعب پوشش خشکه چینی در سایت شمالی منطقه ویژه اقتصادی پارسیان است که با اعتبار 9 هزار میلیارد ریال عملیات اجرایی آن آغاز شد.

طرح فضای سبز شامل احداث نخلستان 3 هکتاری در سایت شمالی منطقه ویژه اقتصادی پارسیان است که با اعتبار 2 هزار میلیارد ریال عملیات اجرایی آن آغاز شد.

طرح خط فیبر نوری شامل 38 کیلومتر خط فیبرنوری برای سرمایه گذاران واقع در سایت شمالی منطقه ویژه اقتصادی پارسیان است که با اعتبار 72 میلیارد ریال عملیات اجرایی آن آغاز شد.

کد خبر: 141888

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0