20 آبان 1402 - 11:00 ق.ظ

سندروم بی‌قراری مدیران ارشد مخابرات اصفهان در تغییر مکرر مدیران حوزه تلفن ثابت

در حالیکه۳۴ تجمع صنفی کارکنان مخابرات در خصوص عدم پرداخت مطالبات و سوء مدیریت و رویکرد نادرست مدیران ارشد و سهامدار عمده این شرکت در رابطه با نیروهای انسانی وارد فاز جدید اعتراضات شاغلین و بازنشسته‌ها در هفته‌های اخیر شده است و آن هم بدلیل عدم استفاده از مدیران و کارکنان متخصص در حوزه‌ها و پست‌های مرتبط، خبر تغییر مجدد رئیس اداره تلفن ثابت و جایگزینی فردی با هیچ گونه تجربه کافی و تخصص در سرویس FiX و صرفا با توصیه های معاون فعلی تجاری که قبلا مدیر فن آوری اطلاعات استان بوده باعث تعجب فعالین عرصه ارتباطات و کارکنان این شرکت گردیده است!

سندروم بی‌قراری مدیران ارشد مخابرات اصفهان در تغییر مکرر مدیران حوزه تلفن ثابت

بر طبق آخرین خبر با ورود معاون جدید تجاری از ۳ سال قبل تا کنون ۵ نفر به عنوان رئیس و سرپرست این اداره تعیین و بعد از گذشت مدتی علیرغم رضایت کارکنان و مشتریان مخابرات بدون هیچ گونه شکایت خاص و بعد از آشنایی آنها با مجموعه تلفن ثابت صرفاً بر اساس سلایق و تسویه حسابهای قومی ،گروهی مدیران ارشد مخابرات اصفهان جابه جا و تغییر یافته‌اند.
یعنی هر ۷ ماه یک نفر در پست ریاست زیربنایی‌ترین سرویس مخابرات اصفهان تعیین و پس از بدست آوردن اندکی تجربه برکنار و یا جابه جا شده است.

* جناب اقای مرتضوی استاندار محترم اصفهان
متاسفانه مخابرات منطقه اصفهان به دليل مدیریت سنتی و از رده خارج شده و انتصابات بدون پشتوانه علمی و غیر مرتبط در معاونت‌های مختلف مثل:
معاونت تجاری
معاونت مالی
و برنامه ریزی
نه تنها برنامه و راهبرد مشخصی قابل مشاهده و قابل ارزیابی ندارد بلکه مواضع مشخصی در مقابل معضلات مبتلابه و یا عرصه‌های تصمیم گیری در آن موجود نمی‌باشد.
باور بفرمائید مشکلات مخابرات بقدری عیان و آشکار است .
لازم به توضیح اینکه مشکل مخابرات بیش از آنکه تعرفه
میزان درآمد
و مصوبات دولت باشد
تاثیر یافته از رویکرد مدیریت ناکارآمد، کارنابلد و صرفاً تشریفاتی ، است.
با وجود دلسوزی‌های بسیار و تذکرهای جدی شفاهی و کتبی مکرر دلسوزان عرصه IT، ظاهراً گوش شنوایی در این سازمان یافت نشده و حرف و زبان ما با مسئولان مخابرات اصفهان یکسان نیست.
تحمل این دوران ….. مدیریتی در استان و کشور برای کارکنان بسیار طاقت فرسا شده و روز به روز انگیزه‌های کاری و انقلابی رو به تقلیل و ضعیف شدن است .
هر چند ما به عنوان رسانه نتوانستیم پاسخی برای این تغییرات بی مورد را بیابیم و کسی نیز در این زمینه پاسخگو نیست و بارها از جنابعالی در خصوص ورود به موضوعات مخابرات استمداد خواستیم و شاید به خاطر عواملی غیر از تصمیمات استانی امکان تغییرات مدیران با بیش از سن ۳۵ سال و عبور از سن بازنشستگی اما امیدواریم اینبار
جناب اقای مهندس فتاح
به عنوان رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره)
که عالی ترین مقام تصمیم گیر در موضوع شرکت مخابرات ایران می باشدبتواند پشت پرده به کار گیری مدیران غیر مخابراتی در سطح این شرکت و به عنوان پروژه مطالعاتی تعویض و تغییر ۵ مدیر تلفن ثابت طی ۳ سال را روشن نموده و نتایج حاصله از این تغییرات پی در پی را شفاف‌سازی نموده تا در صورت نتایج مثبت به عنوان اولین استاندارد تغییرات کوتاه مدت بی مورد متوالی اثربخش در سطح جهان نشات گرفته از نبوغ و نوآوری مدیران کهن سال شاغل مخابرات منطقه اصفهان با بیش از ۳۵ سال سابقه ثبت و به علم مدیریت معرفی گردد و در دیگر سازمان‌ها و شرکت‌های زیر مجموعه این ستاد به کار گرفته شود.

کد خبر: 139139

نویسنده: : بهمن توکلی فرد

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0